Hur mycket pengar har ni "bränt" i CS:GO?

Permalänk
Medlem

Spelar inte CS, så 0 kronor.
Men skulle inte ha lagt en enda krona över spelets faktiska kostnad även om jag spelade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kevlarheart:

ni som spenderar så sjukt mkt pengar på öppna lådor, aldrig tänkt på att bespara er frustration och genom att köpa kniv skins direkt?

Frustration?

Vad är spänningen med det?
Har redan en Karambit.

Permalänk
Medlem

60ish kr. har mest köpt billiga skins för pengarna som jag sålt lådor för. Har aldrig förstått hypen kring dyra skins... Det gör en knappast till en bättre spelare. Roligare har man knappast heller. hehe

Permalänk
Medlem

sammanlagt cirka 2000kr, satt och bettade lite o det gick ganska bra då jag fick ut strax över 8k i handen

Visa signatur

==CPU: I7 6700K @4.6Ghz==Mobo: Asus Maximus VIII Hero==RAM: 32Gb Corsair Vengeance Lpx==GPU: Asus strix 1080 Dc3==SSD: 1 ocz 400 m.2 @128Gb, Samsung 850 Evo @500Gb x2==PSU: EVGA Supernova G2 750+Röd/Svarta Cablemod kablar==Chassi: Phanteks Evolve ATX==Kylare: BeQuiet Dark Rock Pro 3==

Permalänk

Counter-Strike: Global Offensive

Jag spenderade runt 300 euro runt. även om beloppet kan vara mycket större om min vän inte stoppade mig i tid och
berättade inte om plattformen med en lista över de bästa platserna **bort /mod**
Jag tror att det blir intressant för alla)

Rensat §9 //mod
Permalänk
Avstängd

Skämms ju lite över att berätta😅 men har nog bränt över 20-25k på skins och nycklar som jag sedan bettat bort, en del även sållt, tippar nog på en 10-12k förlust😶

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

100 spänn!

Permalänk
Medlem

$1,004

Visa signatur

7800x3d - asus x670e hero - 32gb corsair dominator @ 6000mhz - kfa2 rtx 4090 - 2tb kingston kc3000 - 1tb wd black sn850 - wd 4tb - corsair hx1200 - acer predator x34gs - lg 27gl850-b

Permalänk
Medlem

Garanterat bränt 10000kr. Men haft tur med öppningar fått 2 knivar som var fabriksnya och lite annat rött.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Lirat runt 1300h har inte spenderat något än men har varit jävligt sugen.

Visa signatur

7700k @4.5ghz - Asus Z270H - Asus Gtx 1080ti oc - Samsung 860 500gb - Corsair Vengeance 2x8gb @2666mhz - NH-D15 cpu kylare - Define R5 svart - Corsair RM750x psu

Permalänk

Typ 100 €

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

PANK

jag har säkert bränt minst 1000 kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av HaZe.eXe:

Kanske finns en tråd redan om de här men orkade inte titta.

Hur mycket pengar har ni totalt gjort av med i CS:GO på nycklar och skins?

Själv är jag uppe i 110€ men har fått vapen värda en bit över det med

7000~ ish

Skickades från m.sweclockers.com