Spelar folk ännu Crysis 3 multiplayer?

Permalänk
Medlem

Spelar folk ännu Crysis 3 multiplayer?

Hittade ett hyffsat billigt exemplar, men undrar om någon som äger spelet kan kolla hur många, om ens någon, spelar spelet på MP numera.

Permalänk
Medlem

Äger inte spelet men enligt sidan nedanför brukar det vara mellan 300-500 spelare online dagligen.
http://crysis3s.com/

Permalänk
Medlem

Ah, ok. Står att det är typ 84 spelare online för PC just nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Umbrellas:

Ah, ok. Står att det är typ 84 spelare online för PC just nu.

Tja, det är inte den tid på dygnet som flest spelare är inne.

Permalänk
Skrivet av Umbrellas:

Hittade ett hyffsat billigt exemplar, men undrar om någon som äger spelet kan kolla hur många, om ens någon, spelar spelet på MP numera.

Om inte annat är singel player väldigt bra i Crysis 3.

Visa signatur

3900X | ROG Strix X570-F | 2080 Ti | 3TB | 32GB | RM750x
ROG Zephyrus M16 | i9 | 48 GB | 3070ti | 3TB | 2K 165Hz
Canon EOS 7D Mark II | 24-105 f/4 | 50 f/1.8 | 70-200 f/4

Permalänk
Medlem
Skrivet av milo_:

Tja, det är inte den tid på dygnet som flest spelare är inne.

Är det sant!? Det var en överaskning

Minimum ska vara runt 500 spelare på morgonen. T.o.m. ett spel som BLOPS 2, som kom ut året före Crysis 3, har 23 gånger fler spelare på morgonen. Visst är CoD en större spelserie, men ändå.

Skrivet av Sir Skybalotte:

Om inte annat är singel player väldigt bra i Crysis 3.

Lirar mest SP spel om det är rollspel och liknande generellt sätt, FPS är för MP. Finns undantag, t.ex. Wolfenstein, men där har de verkligen satsat på en bra story. Kanske plockar upp Crysis 3 på någon rea om man kan få spelet för under 50-lappen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Umbrellas:

Är det sant!? Det var en överaskning

Minimum ska vara runt 500 spelare på morgonen. T.o.m. ett spel som BLOPS 2, som kom ut året före Crysis 3, har 23 gånger fler spelare på morgonen. Visst är CoD en större spelserie, men ändå.

Lirar mest SP spel om det är rollspel och liknande generellt sätt, FPS är för MP. Finns undantag, t.ex. Wolfenstein, men där har de verkligen satsat på en bra story. Kanske plockar upp Crysis 3 på någon rea om man kan få spelet för under 50-lappen.

Origin har Crysis 3 på rea just nu. 49 kr tror jag det kostar om jag inte minns fel.

59 kr var det visst! https://www.origin.com/sv-se/store/buy/crysis-3/pc-download/b...

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Crysis 3

@Umbrellas: Jag köpte spelet när det kom ut där nånstans,men precis som många andra så slutade man spela det pga av nånting,minns ej vad,men jag gjorde det nog för att jag kände att jag va urdålig å noobig,+ alla konstiga *regler* på vissa servrar,osv. Men jag har börjat spela igen. Jag älskar det spelet på alla vis. Alltid gjort.Men jag är fortfarande, om inte ännu mer noob nu,då det är väldigt många lvl 50 spelare där. Jag är bara på lvl 29 än. Jag hoppas att de aldrig lägger ner det,inte så länge det inte finns nåt annat iaf..Är väl dålig för att jag har noll i reaktionsförmågan också,...vad vet jag +att jag är en womangamer

Visa signatur

Komplett Gamer

Permalänk
Medlem

Intressant, hur många servrar kan du se? Du får tänka på att jag inte vet något om C3 MP, så har man ens en server browser eller är allt matchmaking?

Permalänk
Medlem

Kunde se ca 60,men tyvärr bara 2 va igång sist jag va där...man har en server browser...kan inte så mycket heller om något spel..ja spelar bara

Visa signatur

Komplett Gamer

Permalänk
Medlem

Testa WarFace annars. många fler spelare, och samma känsla: https://www.warface.com/

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrottOchStraff:

Testa WarFace annars. många fler spelare, och samma känsla: https://www.warface.com/

Ok tack för tipset. Får kolla. Men man vill ju kunna spela spelen man betalat för. Men men

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Komplett Gamer