framtids fimer som surrogates och in time

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Olofstorp/Göteborg
Registrerad
Feb 2009

framtids fimer som surrogates och in time

hej jag vill göra något bra av den här kvällen så jag tror jag ska titta på en film från netflix eller något, jag är intresserad av filmer likt surrogate eller in time eller spelet mirrors edge det är svårt att förklara men filmer satta i framtiden,

sen så hade filmer som the timemachine också varit intressant eller alien filmer som district 9 eller något.

jag har begärt stängning av min profil ni kan nå mig hädanhefter på min youtube kanal taltigolt

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
N.H.K. // STHML
Registrerad
Dec 2010

• MBPr 15" 1TB • iPhone 6 • Z3c • iPad mini 2g • Audioengine D1 • Grado GS1000s • Shure se215 • B&W P7 • Dual CS 511+505-II • Grado Gold 1/AT95E + Pro-ject Tube Box s • NAS m/ 5820k+12TB WD RED • PS4 •

Bianchi Pista -14 Chrome Ed.

Frågor om externa GPU-lösningar?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Olofstorp/Göteborg
Registrerad
Feb 2009

moon har jag faktiskt sett och den tyckte jag mycket om the butterfly effect har jag också sett är den satt i framtiden? another earth verkar intressant men jag har inte sett indie filmer förut.

jag har begärt stängning av min profil ni kan nå mig hädanhefter på min youtube kanal taltigolt

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
N.H.K. // STHML
Registrerad
Dec 2010
Skrivet av zzcool:

moon har jag faktiskt sett och den tyckte jag mycket om the butterfly effect har jag också sett är den satt i framtiden? another earth verkar intressant men jag har inte sett indie filmer förut.

Butterfly Effect är mycket tidsresor genom huvudrollens minnen som han har sparat nedskrivna, om jag kommer ihåg rätt. Men Another Earth e asbra men så indie är dem inte, Primer är mest indie i denna listan, med en budget på 7000$ som resulterade i 400000$ box office. Jäkligt bra film.

• MBPr 15" 1TB • iPhone 6 • Z3c • iPad mini 2g • Audioengine D1 • Grado GS1000s • Shure se215 • B&W P7 • Dual CS 511+505-II • Grado Gold 1/AT95E + Pro-ject Tube Box s • NAS m/ 5820k+12TB WD RED • PS4 •

Bianchi Pista -14 Chrome Ed.

Frågor om externa GPU-lösningar?