Permalänk
Medlem
Skrivet av thereal_twisted:

Saknar ditt nuvarande moderkort PCI-E slottar för fler kort? För även om korten inte är SLI certifierade(har SLI logga) så funkar oftast SLI ändå.

Har bara en PCI-E, tyvärr

Visa signatur

i7 5820k @ 4.6Ghz, 980Ti

Permalänk

Hade kört på detta: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1165797 , gigabyte, billigt, bra placering av portarna för SLI.

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av cusah:

Antar att jag får chansa och se vad som händer. Skulle det inte funka får ja rulla ner till närmsta kiosk och köpa mig en ny nätdel! Men tack för "varningen"

EDIT: ... tänkte vafan och beställde nyss ett Corsair 850W RM 80 PLUS GOLD. Hoppas det ska funka lite bättre, och kanske lite mer framtidssäkert ifall jag vill byta cpu

Skicka tillbaka RM omgående! Övrprisat, kör på ett evga g2 eller cooler master v700 där det endast är japanska kondensatorer och inte någon blandning av skräp.. http://www.netonnet.se/art/dator/komponenter/ntaggregat/modul... där har du ett riktigt bra nätaggregat det fick Toppklass i testet här på Sweclockers.

Visa signatur

Chassi: Fractal design Define C Mobo: aorus x570 elite
Cpu Ryzen 3600 Kylare noctua nh-d15Gpu 7900XT Ram g.skill flare x black
Kingston a2000 1TB 2x PSU: EVGA SuperNova 850 G2

Permalänk
Medlem
Skrivet av NatureBoyyy:

Skicka tillbaka RM omgående! Övrprisat, kör på ett evga g2 eller cooler master v700 där det endast är japanska kondensatorer och inte någon blandning av skräp.. http://www.netonnet.se/art/dator/komponenter/ntaggregat/modul... där har du ett riktigt bra nätaggregat det fick Toppklass i testet här på Sweclockers.

Sagt och gjort! Tur jag beställde det nu så dom inte har hunnit skicka det..hade blivit jobbigt då. Dock det jag läste om RM var bra, och EVGA är ju faktiskt dyrare. Men men har beställt ett EVGA nu iaf så hoppas det funkar som det ska

Visa signatur

i7 5820k @ 4.6Ghz, 980Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av cusah:

Sagt och gjort! Tur jag beställde det nu så dom inte har hunnit skicka det..hade blivit jobbigt då. Dock det jag läste om RM var bra, och EVGA är ju faktiskt dyrare. Men men har beställt ett EVGA nu iaf så hoppas det funkar som det ska

evga supernova g2 är oerhört prisvärda. dessutom är det väl roligt med tio års garanti? säger väl något i alla fall.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cusah:

Sagt och gjort! Tur jag beställde det nu så dom inte har hunnit skicka det..hade blivit jobbigt då. Dock det jag läste om RM var bra, och EVGA är ju faktiskt dyrare. Men men har beställt ett EVGA nu iaf så hoppas det funkar som det ska

Bra gjort! Inte många som faktiskt lyssnar på råd! Registrera den hos EVGA så får du 10 års garanti! Mitt är knäpptyst och fläkten behöver knappt aldrig vara igång!

Visa signatur

Chassi: Fractal design Define C Mobo: aorus x570 elite
Cpu Ryzen 3600 Kylare noctua nh-d15Gpu 7900XT Ram g.skill flare x black
Kingston a2000 1TB 2x PSU: EVGA SuperNova 850 G2

Permalänk
Medlem

Hade aldrig köpt ett Z77 kort nytt idag. Typ 50-100% dyrare än dom var för 1 år sedan många av dom
Köp begagnat, dyker upp z77 kort då och då på marknaden.