Permalänk
Skrivet av anon5930:

En liten fördel med detta kan nog ändå vara att spelet tycks ha krympt lite i storlek. Otroligt bloatat spel i mitt tycke, speciellt då MP inte intresserar mig i denna titel.

what? på vilket vis är spelet bloatat?

Visa signatur
Permalänk
Keeper of Traditions

Funkar ens Multiplayer? Efter jag varvade spelet i vintras och testade MP så var det bara lagg och disconnects i varenda match.
Det lilla jag fick testat var det dock ganska bra.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Garderoben:

what? på vilket vis är spelet bloatat?

Spelet var redan rätt så stort vid lansering och har dragit iväg i storlek under månaderna som gått i och med att mer MP DLC släppts för spelet.
Spelets innehåll motiveras inte av allt det utrymme spelet kräver. Även om det ser ut som att installationen krympt något nu.

Permalänk
Skrivet av anon5930:

Spelet var redan rätt så stort vid lansering och har dragit iväg i storlek under månaderna som gått i och med att mer MP DLC släppts för spelet.
Spelets innehåll motiveras inte av allt det utrymme spelet kräver. Även om det ser ut som att installationen krympt något nu.

Jag kan säga på rak arm att det till stor del är texturerna som tar så mycket plats.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Nätt uppdatering just nu på 35gb?!

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro

Permalänk
Medlem

@Don_Tool: Det verkar som den i princip ominstallerar sig själv via Steam, storleken lär krympa efter att uppdateringen är färdig.