Hörlurshållare / Headset ställ – IKEA MOD.

Permalänk
Livsnjutare 😎

Hörlurshållare / Headset ställ – IKEA MOD.

Det finns otaliga trådar här på forumet om vart man kan köpa snygga bra hållare till sina dyrgripar till hörlurar. Vissa säger eBay, vissa säger gör en egen, vissa tipsar om high-end ställen som Thoman osv.

Tänkte bjuda på en liten ide;

IKEA Grundtal’s Toalettrulle hållare.
39kr inkl. moms.
Borstat stål… PREMIUM!

.. Does this;

Nuvarande lösning för multi-hörlurar;

Jag sitter idag på 4st hörlurar och har ett 5’e par på ingång, och har hittills använt en gammal monitorarm som ställ, och det har fungerat bra, men detta är en snygg lösning tycker jag

Jag tänkte sätta dessa fästen under en sådan här hylla med konsoler i samma stil, har även spottar under denna hylla så alla dyrgriparna kommer få en rättvis ”rampljus” –belysning.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Jäklar vad fiffigt, tack för tipset.

Permalänk
Medlem

Jag har exakt en sådan hylla (järpen, bjärnum) ovanför mitt datorbord. Sätta en sådan toapappershållare under så kommer lurarna hänga rakt under skärmen... Inte en dum ide!

Ska funderas på!

Permalänk
Medlem

Skriver för att bokmärka! (Skit) smart idé!

Visa signatur

Laptop 1: MB Pro m1
Laptop 2: MSI GT73VR TITAN
PC: gtx 1070 - 4770k

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av BadNewsBrod:

Skriver för att bokmärka! (Skit) smart idé!

Man får tacka
Jag såg faktiskt en snabb blänkare på det hela @ Ikea Hackers, men tänkte att jag skriver rent lite och har mer än bara en bild och några ord.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk

Riktigt smart idé, kanske något att prova på.

Permalänk

du är ett geni.......

Visa signatur

Moderbräda: MSI Z87-G45 Processor: i7 4770K @ 4.4Ghz RAM:Corsair CL9 1600mhz 16GB Kylning: Corsair H100i i P/P med Cougar 120mm. Kraftlåda: EVGA SUPERNOVA G2 850W (rip bequiet p7 1000w) Grafikkort: MSI GTX1080

Permalänk
Medlem

Man blir ju nästa tårögd av denna smarta lösning på ett ack så irriterande i-landsproblem
9 tummar upp!

Visa signatur

Stationär PC: i5 2500k @ 4,5Ghz (Corsair H100i) | ASUS p8z68-pro | EVGA GeForce GTX 770 SC ACX | 16Gb Corsair Vengence 1600Mhz | Asus Xonar DX | 60Gb Team Xtreme SSD (OS) | 128Gb Samsung 830 SSD (Spel) | Plexgear 500W | Fractal Design R4 (Black) |
Lagring: Synology 411j | 3x 3TB Western Digital Red (SHR)
Kamera: Canon EOS 6D | EF 50/1,4

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Tänkte bjuda på en liten ide;

...tagen från Lifehacker eller IKEA hackers kanske?

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Adrian B:

Yes, men här något mer förklarad.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •