Delay på CSGO när jag rör mig!! HJÄLP!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2014

Delay på CSGO när jag rör mig!! HJÄLP!

Hejsan alla kära vänner. Jag har ett stort problem när jag spelar cs.. Det känns som att det är delay när jag går i sidled, som att tangentbordet inte hänger med.. Jag har testat att byta tangentbord osv men inget hjälper.. (har ett xtrfy tangentbord så behöver inga drivers) Jag förmodar att problemet ligger i min skärm vilket är en "ASUS VG248 144hz" som är runt 2 veckor gammal..

Jag kör med 800x600 och svarta kanter. Har hört att man kan uppleva delay när man har svarta kanter, har testat att byta upplösning och ibland funkar det bättre och ibland inte.. Men det måste ju gå att fixa på något sätt ifall det skulle va dom svarta kanterna? Flera proffs kör tex med det och tror inte att dom klarar av att spela med 2/3 sekunders delay?!..Jag har kollat så vsyncen är av och allt så det är ej det som är felet.. Har dock inte installerat några drivers till skärmen då jag inte vet hur man öppnar filerna.. xD

Vad kan detta problem bero på? (Har även testat att koppla in min burkskärm men samma delay där så vet inte om problemet ligger i skärmen)

Är hemskt tacksam för svar och skulle uppskatta till hundra procent ifall någon tex skulle kunna guida mig i skype eller liknande.. Tack på förhand!

Trädvy Permalänk
Moderator
Plats
Linköping
Registrerad
Okt 2006
Citat:

§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne (så kallad korspostning). Detta gäller oavsett om trådarna placeras i samma forumdel eller i olika forumdelar. Om en moderator har låst en tråd är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

Ser att du är ny, så låser bara den här tråden nu. Men ta gärna en kik på reglerna(http://www.sweclockers.com/forum/regler) så du inte hamnar i för mycket trubbel

Mvh
Moderator Shimonu

Har du åsikter om moderering, frågor eller något annat kan du kontakta mig via shimonu@sweclockers.com