Aktiva spelare lem/supreme/global

Permalänk
Medlem

Aktiva spelare lem/supreme/global

Hejsan,

Tänkte kika om de finns några aktiva spelare med ranken LEM/Supreme/global. Jag är Supreme.
Söker lite nya kontakter då mina vänner / Steam vänner börjar bli inaktiva.

Jag är 27 år och ser helst att folket jag ska spela med är iallafall 20+.

Om det finns någon som känner samma som jag och kanske börjar få inaktiva vänner så adda mig gärna så kan vi köra några games.

Steam konto: Hiltunen

Hoppas vi hörs.

Tja

Permalänk
Skrivet av Brightsoul:

Hejsan,

Tänkte kika om de finns några aktiva spelare med ranken LEM/Supreme. Jag är Supreme.
Söker lite nya kontakter då mina vänner / Steam vänner börjar bli inaktiva.

Jag är 26 år och ser helst att folket jag ska spela med är iallafall 20+.

Om det finns någon som känner samma som jag och kanske börjar få inaktiva vänner så adda mig gärna så kan vi köra några games.

Steamnamn: Hilto-

Finns 2 konton på Hilto- och båda är mina, ena är mitt "inte så seriösa" konto

Hoppas vi hörs.

Tjena!

22 år, LEM än så länge. Borde ranka upp snart.

Tänker lägga till dig på steam när jag slutar arbetet!
Starless/norrizalizer heter jag.

Visa signatur

Citera gärna för svar!

Permalänk
Medlem

Tjenare!

Vi är några som brukar lira och det är alltid bra med lite extra folk.
Heter Ahlen/xAhlen på steam, är 24 och dom andra är 20-30. Är LEM.

Visa signatur

PC - GB Z390-Ultra | 9900K 5GHz | 32GB | RTX2080ti | NVME ~5TB
SRV (unRaid) - Asus Z370-H | 8700K 4.30GHz | 64GB | LSI9211 | 60TB HDD + 4TB NVME

Permalänk
Medlem

20 år
Från kungsbacka
studerar nu i kalmar, sjöingenjör
supreme

Hej, Jag har varit ute på praktik nu under hela sommaren och har därav inte lirat csgo på ett tag, men jag kommer tillbaka till datorn nästa vecka, lägg till på steam om ni vill dra något game

kontonamn : michael.molin@telia.com
nick : Molle
bild : på en "not bad" meme

Permalänk

Bumpar denna tråd då jag letar efter lite folk att lira med.

Är LEM just nu, jag var otroligt nära Supreme (sisådär 1 game) innan ryssarna och fuskarna slog till.

Steam: Urbandurban

Permalänk
Medlem

Haha varför är det många som klagar på ryssar?:D

Permalänk
Medlem

Jag är Global och sugen på att lira med folk, men det är ju så mycket fuskare högt upp i rankerna så det är knappt roligt. Borde kanske försöka fixa till så att man kan lira faceit eller liknande istället.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kakann:

Jag är Global och sugen på att lira med folk, men det är ju så mycket fuskare högt upp i rankerna så det är knappt roligt.

Borde det väl inte vara just för tillfället iaf efter dessa ban-vågor? Är bara dubbel AK själv dock så kan inte bekräfta något, bara vad jag läst på bl.a. reddit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wh1sp:

Borde det väl inte vara just för tillfället iaf efter dessa ban-vågor? Är bara dubbel AK själv dock så kan inte bekräfta något, bara vad jag läst på bl.a. reddit.

Körde ett game igår iaf och då gick en snubbe runt och insta-hsade med autosniper. Typ 26-0 i stats, skitsköj

Permalänk
Medlem

jag är legendary global supreme elite 2, någon?

Permalänk

18 år, LEM
Stockholmare
http://steamcommunity.com/id/freddan965

Hostar egen TS3 server om det skulle behövas. Bara o adda

Permalänk
Medlem

Är dock inte LEM eller högre som du vill. Har haft ett uppehåll från CS på 7(!) år. Men nu har några vänner fått in mig i träsket igen.
Min rank är just nu MGE efter 77h played. Med tanke på hur lite jag spelar (3-5h i veckan) så är det godkänt.

Oh, jag är 27år btw.

HUR SOM, zPINKIG är mitt nick ifall nån är sugen på lite game.

Permalänk
Medlem

25år, stabil LEM går varken upp eller ned
http://steamcommunity.com/profiles/76561197961391030/

Visa signatur

Asus Z68-V PRO | i5 2500k @4,4 | Asus GTX 970| Corsair HX850W | 16GB Corsair Venceance @1600mhz | Noctua NH-D14 | NZXT H2 |Samsung 840 Pro 512gb | OCZ Vertex 3 120gb | |Samsung F4 2TB | Silverstone Air Penetrator 120mm x2 | Noctua NF-P14 140mm | Noctua NF-S12B 120mm | Qnix Q2710@96Hz |

Permalänk
Medlem

well är global men bara 16 bast så nvm

Visa signatur

ASUS ROG Strix Z790-F
Intel Core i9-13900K w/ Noctua NH-D15S
ASUS STRIX RTX 4080 OC
Corsair Dominator Platinum RGB 32GB DDR5

Permalänk
Medlem

Jag är Global men precis lagt ner MM då det är kiss jämfört med 128 ticks servers som tex Faceit.
25 år också för den delen.

Pm'a!

Permalänk
Medlem

20år, supreme på matchmaking, föredrar dock faceit etc. framför det.

Steam: http://steamcommunity.com/id/carliuz

Permalänk
Medlem

Tjenare!
Mitt namn är Niclas, snart 21.
Supreme/Global.
Föredrar att lira ESEA eller FaceIt men kan lira mm också

Permalänk
Skrivet av Kakann:

Jag är Global och sugen på att lira med folk, men det är ju så mycket fuskare högt upp i rankerna så det är knappt roligt. Borde kanske försöka fixa till så att man kan lira faceit eller liknande istället.

Lika mycket fuskare på faceit när du kommer över level 5-6

Visa signatur

Fractal tesla 650w ||| i5 3570k ||| EVGA GTX 770 2GB SC ACX ||| Corsair vengeance 8gb |||

Permalänk
Medlem
Skrivet av MysickCombo:

Lika mycket fuskare på faceit när du kommer över level 5-6

Aha ja, vart ska man spela för att slippa sånt? Back in the days när jag spelade 1.6 fanns det ju en massa tredjepartsprogram som hittade fuskare (typ Gamers.nu).

Permalänk
Medlem
Skrivet av MysickCombo:

Lika mycket fuskare på faceit när du kommer över level 5-6

Skulle säga lika lite fuskare på båda. Däremot fungerar rankingsystemet bättre. Nu för tiden blir varenda kotte supreme/global så kör man MM så är 9/10 matcher mot bots.

Permalänk
Medlem

Jag är LE men brukar ofta carrya matcher och vinner vi inte är det på grund av att mina m8s har varit för dåliga.

Nae så bra kanske det alltid inte är, men jag kan inte förneka att jag oftast brukar hamna med pisslag när jag spelar själv. 3-4 ryssar är rätt standard så det är inte så lätt att ranka upp då teamplayet failar och när teamplayet failar så presterar jag rent ut sagt uselt, orkar helt enkelt inte bry mig då.

25(snart 26)-årig skön lirare som nu har 4 veckor semester. Hoppas att kunna ranka upp till minst LEM, behöver bara sköna lirare som inte tar allting 100% seriöst, bara 95%

http://steamcommunity.com/id/assorino

**EDIT** Rankade till LEM nyss

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Skrivet av Brightsoul:

Hejsan,

Tänkte kika om de finns några aktiva spelare med ranken LEM/Supreme/global. Jag är Supreme.
Söker lite nya kontakter då mina vänner / Steam vänner börjar bli inaktiva.

Jag är 27 år och ser helst att folket jag ska spela med är iallafall 20+.

Om det finns någon som känner samma som jag och kanske börjar få inaktiva vänner så adda mig gärna så kan vi köra några games.

Steam konto: Hiltunen

Hoppas vi hörs.

Tja

Tjena 19(20 om 10 dagar) behöver ofta någon extra att spela med på kvällarna. Jag är själv LEM, heter Cowsy på steam och har en bild på Team Property's loga som profilbild. Behöver alltid folk att spela med i princip så det är bara för vem som att lägga till så kan vi dra något game!

Visa signatur

I7 13700kf | Asrock Z790 m-ITX Wifi | Noctua NH-U12A | Cooler Master Nr200P | Corsair SF 750 |OCZ Trion 240GB | Samsung 830 128 Gb | 2x 480GB Kingston SSDNow | 32 Gb DDR5 6000mhz |Asus TUF OC 3080 | Kringutrustning: Tangentbord Logitech G915, Logitech G603,Philips fidelio X2, Skärm Asus Tuf 1440p 165hz TN, AOC G2460PF 144hz

Permalänk

25 år, pendlar mellan LEM och supreme. Söker folk som vill bli bättre, halv seriöst så att säga:)
Brukar sitta skype under gibb men TS funkar också.

https://steamcommunity.com/profiles/76561198119681022

Jag brukar ha trade offers öppe på csgolounge så ska försöka inte declina era friend request(Massa bot acc som lägger till mig hela tiden) Om jag råkar göra det så får ni väl lägga till igen.

Permalänk
Medlem

27 år, LEM. Spelar väl en 4-5 sessions i veckan. Oftast sitter vi premade och behöver en femte spelare.
Relativt seriöst spel, det är ju roligare när man vinner liksom. Spelar både mm och faceit.

Lägg till "nidlarn" på steam.

Permalänk
Avstängd

24 år, supreme atm.
Precis börjat lira igen.
Adda för lite kvälls lir
http://steamcommunity.com/profiles/76561198143481821/
Har ts/skype/vent/mumble

Permalänk
Medlem

http://steamcommunity.com/profiles/76561197994372205/

där har ni mig varbergare, 25 år gammal

Visa signatur

Moderkort: MSI B550 TOMAHAWK CPU: Ryzen 5600x Kylare: Corsay H115i Platinum RGB Interminne: G.Skill 16GB DDR3 3200mhz CL14 GPU:
EVGA 3070 XC3 ULTRA SSD:Samsung 960 EVO 250GB & KINGSTON SSDNow UV400 240GB OS: Windows 10 Monitor: LG Ultragear 32gp850

Permalänk

Är LEM\Supreme men är dock bara 16, beter mig moget dock och inte bölar inte över en förlust eller två.

Aguyonthebattlefield eller ImVanishhh om ni är okej med min ålder!

Visa signatur

Hej