Permalänk

Vilken av skärmarna ska jag köpa?

Permalänk

Får jag fråga vad du ska med 3D-stöd till? Känns smått onödigt.

Visa signatur

Chassi: Antec Three Hundred | CPU: Intel i5 2500K @ 4,5GHz | GPU: PowerColor Radeon HD 7970 | Mobo: Asus P8P67 | Skärm: BenQ GL2450 | Nätagg: Corsair TX650

Permalänk
Permalänk

Vore märkligt att inte investera i en 144Hz-skärm när du ska spela CS:GO.

Visa signatur

Chassi: Antec Three Hundred | CPU: Intel i5 2500K @ 4,5GHz | GPU: PowerColor Radeon HD 7970 | Mobo: Asus P8P67 | Skärm: BenQ GL2450 | Nätagg: Corsair TX650

Permalänk
Skrivet av antonlundin:

Vore märkligt att inte investera i en 144Hz-skärm när du ska spela CS:GO.

Håller med. Därför jag bara listade 120 hz. Jag undrar väl om jag gör en extremt dålig deal om jag köper någon av skärmarna jag listat.

Permalänk
Skrivet av WarrenBuffet:

Håller med. Därför jag bara listade 120 hz. Jag undrar väl om jag gör en extremt dålig deal om jag köper någon av skärmarna jag listat.

Jag förstår fortfarande inte vad du ska med 3D-stöd till.

Visa signatur

Chassi: Antec Three Hundred | CPU: Intel i5 2500K @ 4,5GHz | GPU: PowerColor Radeon HD 7970 | Mobo: Asus P8P67 | Skärm: BenQ GL2450 | Nätagg: Corsair TX650

Permalänk
Medlem

tjena, kör själv på Asus skärmen som du länkade. Sjukt nöjd och funkar grymt i just CS:GO som jag för tillfället spelar absolut mest i. Har du råd så kommer du inte bli missnöjd med den iaf, bra färger och betrakningsvinklar

offT: 3d stöd har väl de flesta 120/144hz skärmar idag?

Visa signatur

Stationär dator: Ja. Stor skärm: Ja. Nöjd: Är man någonsin det?

Permalänk
Skrivet av kangaz:

tjena, kör själv på Asus skärmen som du länkade. Sjukt nöjd och funkar grymt i just CS:GO som jag för tillfället spelar absolut mest i. Har du råd så kommer du inte bli missnöjd med den iaf, bra färger och betrakningsvinklar

offT: 3d stöd har väl de flesta 120/144hz skärmar idag?

Okej nice

Det finns ingen anledning till att jag behöver 3d stöd btw utan det ingick bara i dom 120 hz skärmar jag lyckats gräva fram beg. Det är hz jag är ute efter inte 3D. Anledningen är ju priset Billigaste 120 hz som finns i lager går på 2300

Permalänk
Medlem

Kör med denna skärm: http://www.inet.se/produkt/2205197/acer-24-predator-gn246hlbb...

Otroligt nöjd än så länge