Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2011

TV visar konstant source, sony

Tjena!

Har en sony bravia tv som är lite bråkig. Jag höll på att krångla med att få igång hdmi på tvn från datorn vilket fungerar väl nu. Men nu så står det HDMI 2 konstant uppe i högra hörnet. Hur kan jag få bort det? Jag har provat att ångra det mesta jag gjort..

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Pangea
Registrerad
Jun 2007
Skrivet av Skrotnisse92:

Tjena!

Har en sony bravia tv som är lite bråkig. Jag höll på att krångla med att få igång hdmi på tvn från datorn vilket fungerar väl nu. Men nu så står det HDMI 2 konstant uppe i högra hörnet. Hur kan jag få bort det? Jag har provat att ångra det mesta jag gjort..

Kan vara så enkelt att det är en "info"-knapp som du har tryckt på, dvs inte i menyn nånstans, utan på fjärren.

Antec Eleven Hundred | Be Quiet! 580W Modular | i5 3570k@4.2 GHz | Corsair H60 v2 | ASUS Sabertooth Z77 | ASUS Strix GTX 970 | 16GB Corsair Vengeanance | 250GBx2 SSD, 5TB HDD | 2x BenQ RL2450HT | Logitech G710 & G700 & G13 & G533
* De gav mig en present. Jag gav dem en present. Vet du inte skillnaden, använd "dom".
* Fraktfritt på Inet för SweC-medlemmar

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2011
Skrivet av Shudnawz:

Kan vara så enkelt att det är en "info"-knapp som du har tryckt på, dvs inte i menyn nånstans, utan på fjärren.

Så enkelt var det! Tackar för hjälpen!