Vengeance® K70 RGB Fully Mechanical Gaming Keyboard Anodized Black — Cherry MX Red

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Skogsmard:

När kommer man kunna beställa K70 RGB Nordic edition med segel loggan?

Skrivet av zzcool:

har haft pengarna redo i snart 1 år

Detta är vårat officiella svar:

"Last week we pointed out the availability of a Vengeance K70 and Vengeance K70 RGB keyboards with red switches for fans of our Corsair “sails” logo. We have since rolled up our sleeves to see just how many additional “sails” logo versions we can add to our line. The answer is 11 configurations which were based on requests we’ve received. We also added a matching M65 RGB mouse.

• Vengeance K70 RGB - Cherry MX red – US, UK, Nordic (US now, UK/Nordic available late November)
• Vengeance K70 RGB - Cherry MX brown – US, UK (available late November)
• Vengeance K95 RGB - Cherry MX red – US, UK (available late November)
• Vengeance K70 - Cherry MX red – US, UK (available mid October)
• Vengeance K70 - Cherry MX brown – US, UK (available mid October)
• M65 RGB – black (late November)

Both Corsair Gaming and Vengeance branded products are made to the same level of precision and are awesome. We promise."

Permalänk
Medlem

Beställde precis ett Vengeance K70RGB Cherry MX Brown. Hade inte kollat så noga på bilderna och tänkte att det var med Corsairs vanliga logga. Sen såg jag gamingloggan. Skickade snabbt ett mail till inet och avbeställde ordern. Kan inte ha den där fjortisloggan bland mina high-end prylar. Jag är för guds skull vuxen och bor i ett eget hem omgiven av designprylar. Den där loggan går fetbort. Får kolla efter andra produkter.

EDIT: Trist, när jag faktiskt ville ha RGB-funktionen och MX Brown...får väl vänta tills något designinriktat företag får chans att tillverka något motsvarande.

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av bedan:

Beställde precis ett Vengeance K70RGB Cherry MX Brown. Hade inte kollat så noga på bilderna och tänkte att det var med Corsairs vanliga logga. Sen såg jag gamingloggan. Skickade snabbt ett mail till inet och avbeställde ordern. Kan inte ha den där fjortisloggan bland mina high-end prylar. Jag är för guds skull vuxen och bor i ett eget hem omgiven av designprylar. Den där loggan går fetbort. Får kolla efter andra produkter.

EDIT: Trist, när jag faktiskt ville ha RGB-funktionen och MX Brown...får väl vänta tills något designinriktat företag får chans att tillverka något motsvarande.

Trist att du inte gillade Corsair Gaming loggan, tangentbordet i övrigt är väldigt kompetent med aluminiumplatta som gör de stabilt samt att med mjukvaran kan man nästan programmera vad som helst.

Hoppas du hittar något du blir nöjd med.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Corsair Johan:

Trist att du inte gillade Corsair Gaming loggan, tangentbordet i övrigt är väldigt kompetent med aluminiumplatta som gör de stabilt samt att med mjukvaran kan man nästan programmera vad som helst.

Hoppas du hittar något du blir nöjd med.

Hej!

Hur är det man går tillväga för att köpa ett K70 RGB (med röda brytare) med nordisk layout och Corsairlogan?

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Überklass:

Hej!

Hur är det man går tillväga för att köpa ett K70 RGB (med röda brytare) med nordisk layout och Corsairlogan?

Hej,

Ursäkta för sent svar men har grävt i detta. Artikel-numret för K70 RGB med den gamla logotypen är CH-9000063-ND. Hittar inga butiker i Sverige som tagit in den men går att beställa via våran sida.

http://www.corsair.com/en/vengeance-k70-rgb-fully-mechanical-...

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Corsair Johan:

Hej,

Ursäkta för sent svar men har grävt i detta. Artikel-numret för K70 RGB med den gamla logotypen är CH-9000063-ND. Hittar inga butiker i Sverige som tagit in den men går att beställa via våran sida.

http://www.corsair.com/en/vengeance-k70-rgb-fully-mechanical-...

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan

Tjena! Kommer ni släppa K65 RBG med bruna brytare?

Visa signatur

i7 5820k @ 4.6Ghz, 980Ti

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av cusah:

Tjena! Kommer ni släppa K65 RBG med bruna brytare?

Hej. Ingenting som är planerat.

Permalänk
Medlem

@Corsair Johan:

Hej, är på jakt efter ett Vengeance K70 RGB Cherry MX-Brown, spelar ingen roll om det är Nordic eller NA layout. Finns det att få tag på i Europa eller blir det till att köpa ett i USA? Tacksam för svar.

/CJTF

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av CJTF:

@Corsair Johan:

Hej, är på jakt efter ett Vengeance K70 RGB Cherry MX-Brown, spelar ingen roll om det är Nordic eller NA layout. Finns det att få tag på i Europa eller blir det till att köpa ett i USA? Tacksam för svar.

/CJTF

Hej CJTF,

Det jag hittar är isåfall denna, K70 RGB MX Brown UK layout:

http://www.corsair.com/en/vengeance-k70-rgb-fully-mechanical-...

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan

Permalänk
Medlem

@Corsair Johan: Tack för snabbt svar Johan! Då får det bli att släppa hem ett från USA om ett par veckor.

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av CJTF:

@Corsair Johan: Tack för snabbt svar Johan! Då får det bli att släppa hem ett från USA om ett par veckor.

Härligt! Hoppas du blir nöjd.