Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2014

Blå skärm vid start av The Sims 3

Hej!
När jag startar the sims 3 så blir bara skärmen blå.
Har en stationär, och man hör ljudet av spelet fast skärmen är blå, vilket betyder att spelet är igång men den vill typ inte renderas.
vad ska jag göra? finns det någon inställning typ? någon speciell sladd? or what
har en windows 8 dator om det är till ngn hjälp
Tacksam för svar har laddat ner alla spelen i 3 dar i streck så skulle gärna vilja spela så snabbt som möjligt.
Tack igen
EDIT: vet ej exakt vad för dator jag har men det går att spela för jag hör ju ljudet från spelet det är skärmen som ej funkar)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2009

Börja med att skriva vad du har för dator, den kanske helt enkelt inte uppfyller kraven?

Fractal Design R4 | Asus Sabertooth Z77 | i5 3570k @4.5Ghz | Corsair H50 | Corsair Vengeance 16GB 1600MHz | GeForce 1070 ASUS Dual | Corsair AX 850W | Samsung 850 Pro 512GB | Samsung 840 EVO 256GB | 3TB WD Green |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2014

Vet Ej

Skrivet av Xedious:

Börja med att skriva vad du har för dator, den kanske helt enkelt inte uppfyller kraven?

Vet ej vad för dator jag har, vet bara att det är skärmen som ej funkar, för spelet startas ju för jag hör ljudet, det är bara skärmen som ej funkar

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2009
Skrivet av xKevLex:

Vet ej vad för dator jag har, vet bara att det är skärmen som ej funkar, för spelet startas ju för jag hör ljudet, det är bara skärmen som ej funkar

Det finns nog ingen i världen som kan hjälpa dig med den bristfälliga informationen. Ta reda på vad du har för dator först och främst. Är det en stationär eller en laptop?

Fractal Design R4 | Asus Sabertooth Z77 | i5 3570k @4.5Ghz | Corsair H50 | Corsair Vengeance 16GB 1600MHz | GeForce 1070 ASUS Dual | Corsair AX 850W | Samsung 850 Pro 512GB | Samsung 840 EVO 256GB | 3TB WD Green |