Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2013

Köpa ny bildskärm ca 2000kr

Hej Sweclockers!
Nu är det så att jag hade tänkt att skaffa en till datorskärm. Den jag har just nu är en 60hz Benq 24 tum för ca 1400kr som jag köpte för lite drygt ett år sedan. Jag är jättenöjd med den och den har fungerat bra men nu är det så att jag har lust at skaffa en till skärm. Jag tänkte använda den nya då som primär och den gamla som sekundär. Min budget ligger mellen 2000- och 2500kr och jag vet inte riktigt vad jag ska ha. Den kommer användas främst till spel, film och tv-serier. Jag har en tanke att skärmen ska vara 24 tum för att det ska se snyggt ut annars har jag inte någon idé!
Det skulle vara väldigt hygligt om ni kunde hjälpa mig.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2014
Skrivet av MeGustif:

Hej Sweclockers!
Nu är det så att jag hade tänkt att skaffa en till datorskärm. Den jag har just nu är en 60hz Benq 24 tum för ca 1400kr som jag köpte för lite drygt ett år sedan. Jag är jättenöjd med den och den har fungerat bra men nu är det så att jag har lust at skaffa en till skärm. Jag tänkte använda den nya då som primär och den gamla som sekundär. Min budget ligger mellen 2000- och 2500kr och jag vet inte riktigt vad jag ska ha. Den kommer användas främst till spel, film och tv-serier. Jag har en tanke att skärmen ska vara 24 tum för att det ska se snyggt ut annars har jag inte någon idé!
Det skulle vara väldigt hygligt om ni kunde hjälpa mig.

Köp en likadan! eller kanske 2 st till så har du en riktigt fin setup!

Citera för svar!

MB: Asus Maximus III Gene CPU: I7 860 4ghz HT Kylning: Antec 920 GPU: EVGA 770 2GB RAM: Corsair 12GB 1600mhz XMS3 2x2GB + Vengence HP 2x4GB SSD: Samsung EVO 840 120GB HDD: Samsung 1Tb 7200rpm, Seagate 2TB 7200rpm Chassi: Fractal Design Define Mini