Destiny: Xbox One klan för raids och weekly

Permalänk
Medlem

Destiny: Xbox One klan för raids och weekly

Hej Destiny gamers,

Har precis startat en klan i syfte att köra raids och weekly och eventuellt försöka få några svåra achievements. Jag har några svenska vänner som kommer att vara med så skulle vara kul om en större majoritet pratar svenska när vi spelar men vem som helst kan såklart delta

Gå in till följande länk: http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/317746 där kan du gå med i klanen och skriva upp dig för ett fireteam i forumet.

Målet är att skapa en liten grupp med starka spelare så jag hoppas på att någon Sweclockare som skulle vilja vara med på detta!

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D | Noctua NH-U12A | ASUS ROG CROSSHAIR X670E HERO | G.Skill Trident Z5 Neo
DDR5-6000 2x16GB | ROG Strix GeForce RTX 4090 24GB | Samsung 990 PRO 2x2TB | Corsair HX1000i | Fractal Design North | LG 38" 21:9 UltraGear

Permalänk
Medlem

Har ansökt, 22 striker här. Började spela några dagar efter release så är lite efter Kommer specca defender såfort jag maxat Striker, 2 lvlar kvar!

kan även rekommendera www.destinylfg.net för att hitta grupper

Permalänk
Medlem

Tjena!

Känner igen Krussidull namnet. Men jag är sugen på att hänga med. lvl 24 titan - striker för tillfälligt. Har mest pvpat.

Edit: Kan nog få med min vän också, lvl 24 hunter.

/ koettvagnen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sw1ftly:

Har ansökt, 22 striker här. Började spela några dagar efter release så är lite efter Kommer specca defender såfort jag maxat Striker, 2 lvlar kvar!

kan även rekommendera www.destinylfg.net för att hitta grupper

Skrivet av Bluzz:

Tjena!

Känner igen Krussidull namnet. Men jag är sugen på att hänga med. lvl 24 titan - striker för tillfälligt. Har mest pvpat.

Edit: Kan nog få med min vän också, lvl 24 hunter.

/ koettvagnen

Bra tips på hemsida. Jag har precis maxat stiker och kommer att maxa defender nu.

Jag spelar rätt så mycket Xbox och man matchas ju ofta med svenskar på Xbox Live så kanske sett mig tidigare någonstans?

Ni är välkomna och om ni vill så gå till forumet signa upp för raid i helgen kommer försöka få ihop ett gäng på 6 pers och helst level 26 och över. Försöker själv levla till 26 om det går hela vägen.

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D | Noctua NH-U12A | ASUS ROG CROSSHAIR X670E HERO | G.Skill Trident Z5 Neo
DDR5-6000 2x16GB | ROG Strix GeForce RTX 4090 24GB | Samsung 990 PRO 2x2TB | Corsair HX1000i | Fractal Design North | LG 38" 21:9 UltraGear

Permalänk
Medlem

Vi är 8st just nu så om alla vill spela raid så får vi kanske spela fler gånger eller göra fler team. Fler som är sugna på a join?

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D | Noctua NH-U12A | ASUS ROG CROSSHAIR X670E HERO | G.Skill Trident Z5 Neo
DDR5-6000 2x16GB | ROG Strix GeForce RTX 4090 24GB | Samsung 990 PRO 2x2TB | Corsair HX1000i | Fractal Design North | LG 38" 21:9 UltraGear

Permalänk
Medlem

På söndag spelar vi raid, Vault of Glass. Vi är 3st först till kvarn för återstående 3 spots. Gå med http://www.bungie.net/en/Clan/Forum/317746/0/1/0 och skicka mig ett meddelande på Xbox.

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D | Noctua NH-U12A | ASUS ROG CROSSHAIR X670E HERO | G.Skill Trident Z5 Neo
DDR5-6000 2x16GB | ROG Strix GeForce RTX 4090 24GB | Samsung 990 PRO 2x2TB | Corsair HX1000i | Fractal Design North | LG 38" 21:9 UltraGear

Permalänk
Medlem

Låter trevligt, jag har ansökt!
//Marcu9

Visa signatur

Corsair Obsidian 350D
// Asus Maximus VI Gene // Intel i5 4670k @ 4.6GHz H100i // GTX 1070TI // Corsair Vengeance 8GBx2 // Corsair AX760 //Samsung 860 Evo 2TB//
_________________________________________________________________________________________

Permalänk
Medlem

Det är synd att alla klaner är så seriösa det är skitsvårt att hitta någon att spela med när man är noob

Finns det plats för en lvl 24 Titan som inte är bra alls men gärna vill slippa spela ensam genom allt?

Står gärna över PvP, skulle bara vara kul å kunna köra alla svårare uppdrag som dom dagliga grejerna så man kanske har chans att få sig nåt exotic eller legendary vapen/utrustning

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Det är synd att alla klaner är så seriösa det är skitsvårt att hitta någon att spela med när man är noob

Finns det plats för en lvl 24 Titan som inte är bra alls men gärna vill slippa spela ensam genom allt?

Står gärna över PvP, skulle bara vara kul å kunna köra alla svårare uppdrag som dom dagliga grejerna så man kanske har chans att få sig nåt exotic eller legendary vapen/utrustning

Vi kör weekly och hjälper varandra med exotics bounties osv och dessa brukar inte vara så svåra så det kan man spela med vem som helst. Raid är dock mycket svårare då man måste vara högre level, samarbeta och vara något bra på shooters om man vill klara av det.

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D | Noctua NH-U12A | ASUS ROG CROSSHAIR X670E HERO | G.Skill Trident Z5 Neo
DDR5-6000 2x16GB | ROG Strix GeForce RTX 4090 24GB | Samsung 990 PRO 2x2TB | Corsair HX1000i | Fractal Design North | LG 38" 21:9 UltraGear

Permalänk
Medlem
Skrivet av KRUSSIDULL:

Vi kör weekly och hjälper varandra med exotics bounties osv och dessa brukar inte vara så svåra så det kan man spela med vem som helst. Raid är dock mycket svårare då man måste vara högre level, samarbeta och vara något bra på shooters om man vill klara av det.

Ok, skickade en förfrågan om att gå med i gruppen

GT: xGrumpyOldM4nx

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Joinade och hoppas att ni fortf kör lite allt möjligt. Lvl 23 hunter utan Xbox-vänner som vill kunna fixa alla dailys/weeklys

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trebsor:

Joinade och hoppas att ni fortf kör lite allt möjligt. Lvl 23 hunter utan Xbox-vänner som vill kunna fixa alla dailys/weeklys

Jag kör fortfarande och några till från Sweclockers. Vi har kört raid några gånger också!

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D | Noctua NH-U12A | ASUS ROG CROSSHAIR X670E HERO | G.Skill Trident Z5 Neo
DDR5-6000 2x16GB | ROG Strix GeForce RTX 4090 24GB | Samsung 990 PRO 2x2TB | Corsair HX1000i | Fractal Design North | LG 38" 21:9 UltraGear

Permalänk
Medlem

Nice letat efter folk att spela med men får nog vänta lite är bara lvl 13 på xbone än så länge

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Ansökte precis till klanen:). Gamertag: Parakos

Är en L25 Titan (snart L26) och hoppas kunna köra lite raids snart:P.

Kan köra framför allt på kvällar och helger.

Visa signatur

Space is the place
-------------------------------
EVGA RTX 3080 FTW3 ULTRA│Ryzen 5950X│X570 Crosshair VIII Hero│32GB Dominator Platinum 3600MHz RAM│

Permalänk
Medlem

Har redan klan men ni får gärna adda mig, kör på Xbox One med gamertag pjkw
Har Lvl 30 hunter, lvl 25 warlock och en nytillkommen titan

Permalänk
Medlem

adda gärna varandra på friend list så ni ser varandra när ni är online tyvärr har destiny ingen intergration för klan medlemar alls inne i spelet.

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D | Noctua NH-U12A | ASUS ROG CROSSHAIR X670E HERO | G.Skill Trident Z5 Neo
DDR5-6000 2x16GB | ROG Strix GeForce RTX 4090 24GB | Samsung 990 PRO 2x2TB | Corsair HX1000i | Fractal Design North | LG 38" 21:9 UltraGear

Permalänk
Medlem

Tja jag och två vänner är intresserade av att gå med i er klan och lira med er. En titan, en warlock och en hunter. Skickar förfrågan på Bungie: Mizl11, Poka423 och Chrhal9009

Permalänk
Medlem

Tjena!

Är en småbarnspappa med alldeles för seriöst jobb och vill bara släppa loss som jag gjorde på yngre dagar:-)!!

Anslöt mig till klanen på bungie precis

Lvl 26 Hunter (Bladedancer)
Gametag: TheurgicGraph66

Söker både PvP samt raids.

Hur ofta kör ni samt vilka skills krävs?

/Peter

Permalänk
Medlem

Vad är ditt alias "in game" Rickard Carlsson min vän så kan jag adda dig där :-)?

//Peter

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zorragh:

Vad är ditt alias "in game" Rickard Carlsson min vän så kan jag adda dig där :-)?

//Peter

KRUSSIDULL

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D | Noctua NH-U12A | ASUS ROG CROSSHAIR X670E HERO | G.Skill Trident Z5 Neo
DDR5-6000 2x16GB | ROG Strix GeForce RTX 4090 24GB | Samsung 990 PRO 2x2TB | Corsair HX1000i | Fractal Design North | LG 38" 21:9 UltraGear

Permalänk
Medlem

Jag är fortfarande aktiv i Destiny och några till, Vi är 60 stycken i gruppen och 27 i klanen. Fler är välkommna, adda gärna varandra på Xbox Live också så blir det lättare att se när någon är online.

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D | Noctua NH-U12A | ASUS ROG CROSSHAIR X670E HERO | G.Skill Trident Z5 Neo
DDR5-6000 2x16GB | ROG Strix GeForce RTX 4090 24GB | Samsung 990 PRO 2x2TB | Corsair HX1000i | Fractal Design North | LG 38" 21:9 UltraGear

Permalänk

Är ni fortfarande aktiva på Xbox One? Jag är en level 30 Titan som aldrig provat på någon raid, men är väldigt sugen. Så skulle vara kul om det fanns någon grupp man kunde få hänga med

eXodys på XBL

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlueBlood:

Är ni fortfarande aktiva på Xbox One? Jag är en level 30 Titan som aldrig provat på någon raid, men är väldigt sugen. Så skulle vara kul om det fanns någon grupp man kunde få hänga med

eXodys på XBL

Jag har en full grupp redan som jag spelar med varje Tisdag. Jag hjälper oftast om man frågar snällt och behöver en till. Fråga gärna andra i klanen för jag vet att det finns möjlighet att skapa fler raid grupper med andra medlemmar.

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D | Noctua NH-U12A | ASUS ROG CROSSHAIR X670E HERO | G.Skill Trident Z5 Neo
DDR5-6000 2x16GB | ROG Strix GeForce RTX 4090 24GB | Samsung 990 PRO 2x2TB | Corsair HX1000i | Fractal Design North | LG 38" 21:9 UltraGear

Permalänk

Jag hänger också gärna på och lirar med min Titan lvl. 25 när plats finnes!

XBL: PrimalAron

Visa signatur

Raijintek Ophion Evo | 9900K | EVGA GTX 1080Ti | Gigabyte Z390 | Corsair 16GB 3200Mhz Vengeance | Corsair H100i |

Permalänk
Medlem

Fozzmo

Hunter..tippar runt då det är många många månader sedan jah lirade. Vill gärna väcka intresset igen med lite Klanmys.
Xbox live handle Fozzmo

Permalänk
Medlem

Kör gärna med lite folk jag med. Är blir oftast runt en 20-21 till 23. Är småbarnspappa så söker likasinnade som spelar för att det är kul. Har en lvl 25 hunter än så länge.

Adda drexlersson

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tjena! är klanen fortfarande aktiv=? är intresserad av att joina isåfall

Skrivet av KRUSSIDULL:

Hej Destiny gamers,

Har precis startat en klan i syfte att köra raids och weekly och eventuellt försöka få några svåra achievements. Jag har några svenska vänner som kommer att vara med så skulle vara kul om en större majoritet pratar svenska när vi spelar men vem som helst kan såklart delta

Gå in till följande länk: http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/317746 där kan du gå med i klanen och skriva upp dig för ett fireteam i forumet.

Målet är att skapa en liten grupp med starka spelare så jag hoppas på att någon Sweclockare som skulle vilja vara med på detta!

Visa signatur

- ASUS Zenbook UX32VD -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aerious:

Tjena! är klanen fortfarande aktiv=? är intresserad av att joina isåfall

Jag är inte aktiv längre då jag har tröttnat. Om någon vill ta över klanen så pma mig tack.

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D | Noctua NH-U12A | ASUS ROG CROSSHAIR X670E HERO | G.Skill Trident Z5 Neo
DDR5-6000 2x16GB | ROG Strix GeForce RTX 4090 24GB | Samsung 990 PRO 2x2TB | Corsair HX1000i | Fractal Design North | LG 38" 21:9 UltraGear

Permalänk
Medlem

Jag är en lvl.29 Warlock och vill gärna ha någon att spela med. Det börjar gå trögt att levla när man är själv. Är lite sugen att köra Trials of Osiris men vad gör man när vännerna sitter på Ps4 vilket jag också har men Destiny kör jag på Xbox.
Adda mig gärna, skulle vara riktigt roligt att köra ihop med några.
Filipsoderlund