Permalänk

2 BD boxar

Hej
funderar på om man ska slå till på 2 boxar från cdon
from Prometheus to Alien nedsatt till 299=700kr rabatt
LOTR EXT. box 199kr
det är ju jädra bra priser men är de värda det?

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk
Medlem

Om du väntar ett år så kommer du få dem billigare, men vänta inte för länge så att antikvärdet hinner slå till.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Om de är värda det eller inte beror väl helt på dig och hur stort intresse du har av att kolla på dessa och framförallt är det något du tror att du kommer kolla på mer än 1 gång?
Vet ju inte hur du tänker men själv köper jag aldrig film/serier som jag inte anser är värda att kolla på flera gånger.
Kan ju tillägga att jag är nöjd med min BD LOTR Ext box, det enda tråkiga är att det är 2 BD skivor per film så byte av skiva krävs mitt i.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

Det är bara du själv som kan avgöra om det är för dig värt att lägga dessa summor på dessa.

Men hade jagi nte haft dem hade jag slagit till.

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk

Ja Tjenna
Jopp jag köpte de kunde itne motstå till det priset nu bara lägga
vantarna på Hobbit del 1 förlängd 3D samt Hobbit del 2 förlängd 3D så äre bara vänta ett år eller så för sista delen i Hobbit så har man alla filmer

men de lär det väl komma en Mega box med allt LOTR som finns filmat av Jackson är min gissning i alla fall

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]