Permalänk

Vad är detta värt idag?

Ska kanske göra mig av med lite gammalt då jag nyss uppgraderade.
Det är följande: I5 750, Corsair H50, Corsair 4GB 2x2 1600Mhz XMS3, Asrock P55 Extreme, MSI GTX 580, MSI GTX 260, Palit GTX 260, Define R2 samt möjligtvis några Gentle Typhoon 1850rpm.
Vad tror ni dessa komponenter är värda på ett ungefär? Funderar på om man inte skulle använda dem till något istället om man inte får något för dem. Frågan är vad.
Tack på förhand.

Permalänk

Cpu : 400
Cpu kylare : 50
Ram : 200
Moderkort : 300
Gtx 580 : 600
260 350kr/st

Define r2 fint skick = 300
Fläktar? 25kr st

Permalänk
Skrivet av TimMy2003:

Cpu : 400
Cpu kylare : 50
Ram : 200
Moderkort : 300
Gtx 580 : 600
260 350kr/st

Define r2 fint skick = 300
Fläktar? 25kr st

Vad du hade betalat kanske

Skrivet av sjuhundratjugo:

Ska kanske göra mig av med lite gammalt då jag nyss uppgraderade.
Det är följande: I5 750, Corsair H50, Corsair 4GB 2x2 1600Mhz XMS3, Asrock P55 Extreme, MSI GTX 580, MSI GTX 260, Palit GTX 260, Define R2 samt möjligtvis några Gentle Typhoon 1850rpm.
Vad tror ni dessa komponenter är värda på ett ungefär? Funderar på om man inte skulle använda dem till något istället om man inte får något för dem. Frågan är vad.
Tack på förhand.

På blocket är inget omöjligt min vän.

Visa signatur

Laptop och Philips Fidelio X2HR :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av drakelito:

På blocket är inget omöjligt min vän.

Precis. på blocket kan man utan problem få 5000 för denna dator, sålänge man skriver speldator i titeln.

EDIT: såg nu att det inte var en komplett dator då blir det lite svårare tyvärr.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Entusiast

Jag skulle inte ha mage att ta för mycket betalt för något på blocket även om det säkert hade sålt, men ändå så ser man den rekommendationen överallt på SweC så är väl i minoritet gällande det..

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Skrivet av Firkraag:

Jag skulle inte ha mage att ta för mycket betalt för något på blocket även om det säkert hade sålt, men ändå så ser man den rekommendationen överallt på SweC så är väl i minoritet gällande det..

Beror ju helt på skulle jag säga, visst hade man känt sig dum om det kommer en äldre man/kvinna eller liten grabb och inte har en aning och man säljer för överpris. Men samtidigt vill man få sålt för så mycket som möjligt.

Har dock sett folk på blocket ta 120% av vissa grejer. Då blir jag förvirrad alltså.

Visa signatur

Laptop och Philips Fidelio X2HR :)