Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
örebro
Registrerad
Maj 2008

Videoklipp / youtube

Hallå nu är jag inte säker på om denna tråd kommer vara godkänd eller inte men jag hoppas detta kommer vara okej!

Jag funderar nämligen på att göra en mail där "ni" skickar era roliga händelser i cs eller andra spel till mig som jag sedan gör ett montage av och lägger ut som sagt vet inte om ni är okej med denna tråd men jag hoppas ni är okej med det

***bort/mod***

.

på internet kommunicerar vi mesta dels med text skriver du som en idiot får du acceptera att bli betraktad som en sådan :)

Trädvy Permalänk
Forumledare
Registrerad
Jan 2005

*Tråd låst*

Tråden saknar diskussionsvärde och fungerar som en slags marknadsföring av yt-kanal.

Citat:

§ 3.4 Det är inte tillåtet att skapa trådar som saknar diskussionsvärde. Det inbegriper trådar där man ber någon att utföra en tjänst, svara på en enkätundersökning eller delta i ett evenemang.
§ 9
Marknadsföring och annonsering
Forumet får inte användas för annonsering eller marknadsföring av egen eller andras verksamhet. Privatpersoner ska använda Marknad för all slags handel. Det räknas alltid som marknadsföring att sprida länkar som är utformade så att någon tjänar pengar, får poäng eller liknande när de används. Ett annat exempel är platsannonser. För sådana hänvisar vi till vår särskilda jobbavdelning.

/moderator

Synpunkter gällande modereringen? Då kan du kontakta mig, moderatorerna, Sweclockers
Ursäkta min stavning, jag är dansk