Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vänersborg
Registrerad
Jan 2011

Felfri router

Hej!

Ville bara meddela att jag köpte en Asus RT-N56U för några månader sen och att den fungerar felfritt! Kopplar två stationära datorer med nätverkskabel, en bärbar trådlöst + Wii U, 2 surfplattor och även frugans mobil på det trådlösa. Funkar hur bra som helst. Tjo!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Mariefred
Registrerad
Jul 2011

Kör själv med RT-AC66U och är mer än nöjd med den.

╔ Corsair 32GB DDR3 CL9 1600Mhz DOMINATOR PLATINUM ■
╠ MSI Krait SLi Edition ■ ASUS-ROG-STRIX-GTX1080TI-OC ■ Intel i7 4790K
╠ DeepCool Captain 240EX ■ Kingston HyperX Savage 250GB
╠ Corsair Graphite 760T ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ BenQ XR3501 35-inch Curved Ultra Wide 144HZ

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2002

OK. Intresseklubben antrecknar och ler......

Dator : Gigabyte GA-Z87X-D3H - Intel Core i5-4670K - 16GB 1600Mhz Corsair XMS - Samsung 840 Evo Basic 250Gb - Powercolor Radeon HD 7970 OC - Corsair HX 620W - Corsair Obsidian Series 550D

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2012
Skrivet av solemn:

Hej!

Ville bara meddela att jag köpte en Asus RT-N56U för några månader sen och att den fungerar felfritt! Kopplar två stationära datorer med nätverkskabel, en bärbar trådlöst + Wii U, 2 surfplattor och även frugans mobil på det trådlösa. Funkar hur bra som helst. Tjo!

Då kan jag meddela att jag har en Technicolor TG799 som jag fick gratis. Den fungerar felfritt!
Två STB, två PC, NAS, Rasp-server, PS4, och PS3 med kabel. Wii, 5-6 laptops, 5 telefoner och en surfplatta via wifi.
Funkar hur bra som helst.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm (Sundbyberg)
Registrerad
Maj 2005

Min spis funkar skitbra, upp till 4 plattor trådlöst.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Apr 2009

Har samma router, bästa jag haft faktiskt. Billig och bra. Däremot så är den lite svajig när man kör den som mediaserver och torrentklient. Tror de dyrare Asusarna är bättre på den fronten.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Filipstad
Registrerad
Nov 2003

Har två stycken Asus rt-n66u som jag är grymt nöjd med! Däremot är kärringen därhemma snål och ungen skriker oavbrutet. Påverkar dock inte min uppkoppling....😉

Skickades från m.sweclockers.com

CPU: 2700k@4,5GHz - Mobo: ASUS P8Z77-V PRO - GPU: Palit gtx1060 - Minne: 16gb ram-Skärm Eizo Foris FS2333-BK

Trädvy Permalänk
Forumledare
Registrerad
Jan 2005

*Tråd låst*

Tråden låst då den saknar diskussionsvärde/frågeställning.

Citat:

§ 3.4 Det är inte tillåtet att skapa trådar som saknar diskussionsvärde. Det inbegriper trådar där man ber någon att utföra en tjänst, svara på en enkätundersökning eller delta i ett evenemang.

/moderator

Synpunkter gällande modereringen? Då kan du kontakta mig, moderatorerna, Sweclockers
Ursäkta min stavning, jag är dansk