mer om felix (pewdiepie) borde jag bry mig?

Permalänk
Avstängd

mer om felix (pewdiepie) borde jag bry mig?

Så det finns lite historia om mig och felix eller pewdiepie, detta är inte korspostning enligt mig eftersom det är om något helt annat än min tidigare tråd enligt mig men lås gjärna om jag har fel

Iallafall lite kort info vi brukade vara vänner sen stack han och hörde aldrig av sig, han har lite när som helst inte så ofta bjudit in mig till spel xebaz hans nära personliga vän har försökt prata med honom om detta, han verkar ha glömt att jag existerar.

Iallafall idag så blev jag inbjuden till ett spel av honom köpte spelet gick med trodde han äntligen skulle säga varför han slutade prata med mig efter att jag hade hjälpt honom, iallafall gick med i spelet och hörde hans röst "did he buy the game just to" "i'll ask him to leave" sen blev jag utsparkad ur spelet fick sedan detta meddelande

ZZCOOL: hej?
Poods: Sorry
Poods: kan du lamna_

Många tycker kanske jag inte ska bry mig men att bli utnyttjad flera gånger om har gjort ont, och nu att ha blivit utnyttjad av en person som tjänar miljontals kronor per månad och som jag hjälpte gör ont, många kanske inte tycker det är viktigt men vi var nära vänner i över ett år jag pratade med honom han sökte tillochmed stöd från mig efter hans kontroversiella kommentar "your money brings me views" vi var vänner sen bara poof så försvann han, han ville ha hjälp med videos och han frågade mig att köpa spel åt honom.

Jag trodde han var en vän började nu tro att han helt enkelt inte har tid och att jag ska respektera det, men nu efter detta så börjar jag tro att han inte är en speciellt snäll person.

lås gjärna om det behövs jag förstår att många inte kommer tycka om den här tråden men jag kan säga att jag är riktigt sårad.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Känns som att detta ämne är en repost, bump/whatever iaf.

Detta är inget nytt, du börjar varje inlägg likadant. "Vi brukade vara vänner osv" Du avslutar likadant också.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tcntad:

Känns som att detta ämne är en repost, bump/whatever iaf.

Detta är inget nytt, du börjar varje inlägg likadant. "Vi brukade vara vänner osv" Du avslutar likadant också.

brukad oftast glömma gamla trådar men ja om det inte är nytt lås ska nog sluta göra trådar här eftersom dem går aldrig bra

edit:har nu skickat en anmälan till en moderator får se vad dem säger

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Låser då dessa trådar alltid spårar ur i pajkastning, påhopp och liknande. Dessutom saknar tråden diskussionsvärde, detta är inte en blogg.
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...