Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2013

Problem med CBN comhem router.

Hej alla glada sweclockers jag har problem jag har beställt router från comhem nu ska fixa den så visst allting fungerar förutom telefonen jag har kopplat in telefonen som deras guide säger men det fungerar ändå inte och ringa har ni några tips?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2011
Skrivet av tpb-afk:

nu ska fixa den så visst allting fungerar förutom telefonen jag har kopplat in telefonen som deras guide säger men det fungerar ändå inte och ringa

Har du möjlighet att öppna routerns kontrollpanel (via webbläsaren) och säga vad du ser? Där borde finnas status på telefoni-delen, ofta kallat VoIP eller Voice.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2013
Skrivet av legenda:

Har du möjlighet att öppna routerns kontrollpanel (via webbläsaren) och säga vad du ser? Där borde finnas status på telefoni-delen, ofta kallat VoIP eller Voice.

Ja jag kommer in på routerns hemsida och det här ser jag.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nordpolen
Registrerad
Nov 2003

Detdär får du ta med comhem, fungerar bredbandet så har inte modemet tagit emot telefonikonf vilket inte du kan fixa själv.

Dooh!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2013
Skrivet av Phunky:

Detdär får du ta med comhem, fungerar bredbandet så har inte modemet tagit emot telefonikonf vilket inte du kan fixa själv.

Internet fungerar fint det var bara telefonen men aja jag skickade ett mail tll dem tack ändå