Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2011

Muslagg vid prioritet hög?!

hejsan! jag spelar cs och har alltid haft prioritet hög av cpun, har funkat utmärkt tills nu. Nu har jag fått typ muslagg som gör att sensen och rörelsen i spelet inte alls följer mina rörelser och lever sitt egna liv. När jag provade att ange Prioritet Normal så blev de bra igen. Varför är de så att det nu plötsligt börjat lagga?! tacksam för all hjälp jag kan få!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Jun 2010
Skrivet av ncox:

hejsan! jag spelar cs och har alltid haft prioritet hög av cpun, har funkat utmärkt tills nu. Nu har jag fått typ muslagg som gör att sensen och rörelsen i spelet inte alls följer mina rörelser och lever sitt egna liv. När jag provade att ange Prioritet Normal så blev de bra igen. Varför är de så att det nu plötsligt börjat lagga?! tacksam för all hjälp jag kan få!

Ehhh? Litt mer info om din hardvare hadde ikke skadet. På hvilket underlag er det du bruker din mus?

i5 4670K@stock, CM 212 EVO, GB Windforce 3X OC GTX 970 (rev. 1.1), Kingston Beast 16GB@2400 MHz DDR3, AsRock Z87M Extreme4, Crucial MX100 256GB, Samsung SP2504C (2 x 250GB), BQ Kraft 700 W, FD Define Mini Display: AOC Q2963PM 2560*1080@60Hz Controls: Logitech G600 MMO mouse+G910 Orion Spark, Speedlink Torid (XboX360) Sound: Logitech Z-5400 OS: Win 10 TP 9926

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Dec 2013
Skrivet av ncox:

Varför ändrar du prioritet överhuvudtaget? Låter väldigt onödigt.

///M4

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2011

För bättre FPS typ. Har ju funkat innan så känns konstigt att de ska lagga nu bara sådär