Permalänk

Tillfälligt internet

Hej! Jag har alltid haft comhem men tydligen hade en räkning från juni slinkt iväg och mitt abbonemang stängdes av från ingenstans. Självklart har jag betalat in beloppet och dom kam sätta igång abbonemanget så fort dom ser betalningen, problemet är att jag behöver internet asap, och vet inte om jag vill öppna nytt abonnemang med comhem då vi flyttar om 3 veckor endå.
Därför undrar Jag om det finns nån möjlighet att få internet via det modemet jag har? Finns det nån leverantör man kan betala för en månads internet? Jag har stationär dator så mobilt bredband är inget alltsrnativ då jag behöver ett relativt bra och stabilt internet!
Mycket tacksam för svar

Permalänk

Nån som har ett humm om det ens är möjligt?

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Trots tillsägelse om bumpning fortsätter du att bumpa denna tråden. Detta tvingar mig tyvärr att låsa din tråd. Observera att du inte får lov att skapa en ny tråd om detta ämnet, ämnet anses vara förbrukat.

Citat:

§ 4 Bumpning
Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning). Däremot är det tillåtet att skriva flera inlägg i rad förutsatt att varje nytt inlägg tillför information eller på annat sätt för diskussionen framåt. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...