Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Alingsås
Registrerad
Jan 2010

Kan inte logga in på Facebook

Tjenare!
Har ett väldigt konstigt problem. Jag kan inte logga in på facebook längre. Jag skriver in rätt email och lösen och klickar på logga in. Då blir det vitt som om att sidan laddas. Jag kommer dock aldrig därifrån. Den håller sig vit som att den laddar. Jag har testat på flera datorer med olika webbläsare på olika nätverk. Vad tror ni är problemet? Känns sjukt skumt.

[NZXT M59] [AMD Phenom2 X6 1055T] [Gigabyte GA-790XTA-UD4] [Corsair 4GB (2x2GB) Value Select DDR3 1333MHz] [XFX Radeon HD5770 1GB] [Corsair VX 550W 80+] [1TB Samsung Spinpoint F3 HD103SJ]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Apr 2004
Skrivet av edvarno:

Tjenare!
Har ett väldigt konstigt problem. Jag kan inte logga in på facebook längre. Jag skriver in rätt email och lösen och klickar på logga in. Då blir det vitt som om att sidan laddas. Jag kommer dock aldrig därifrån. Den håller sig vit som att den laddar. Jag har testat på flera datorer med olika webbläsare på olika nätverk. Vad tror ni är problemet? Känns sjukt skumt.

Jag använder inte ens FB men testa detta:
https://www.facebook.com/help/community/question/?id=34482075...

$$

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2009

- Kör antivirus och antimalware sökning på datorn
- Uppdatera alla windows update patchar
- Uppdatera Java och flash player
- Rensa cookies, temporära internetfiler o browsing history i webläsaren
- Byt lösenord på facebook kontont

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2013

Inte vet jag vad det kan bero på, jag ville bara gratulera till att du verkar vara en av få som äntligen lyckats få bort skiten.

Kunde inte låta bli, sorry!

Dold text

Simma lugnt!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Alingsås
Registrerad
Jan 2010
Skrivet av Zoltrix:
Skrivet av robie76:

- Kör antivirus och antimalware sökning på datorn
- Uppdatera alla windows update patchar
- Uppdatera Java och flash player
- Rensa cookies, temporära internetfiler o browsing history i webläsaren
- Byt lösenord på facebook kontont

Skrivet av seal33:

Inte vet jag vad det kan bero på, jag ville bara gratulera till att du verkar vara en av få som äntligen lyckats få bort skiten.

Kunde inte låta bli, sorry!

Dold text

Simma lugnt!

Testade att byta lösen och nu fungerar det. Kanske var det bäst innan ändå
Tack!

[NZXT M59] [AMD Phenom2 X6 1055T] [Gigabyte GA-790XTA-UD4] [Corsair 4GB (2x2GB) Value Select DDR3 1333MHz] [XFX Radeon HD5770 1GB] [Corsair VX 550W 80+] [1TB Samsung Spinpoint F3 HD103SJ]