Hur gör man för att lägga upp filmer från cmore kanaler?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2002

Hur gör man för att lägga upp filmer från cmore kanaler?

När man söker på tex shl klipp på youtube så kommer det ju upp videos som är rippade på något sätt från cmore och nu undrar jag hur man gör sådant?.
Det går tex inte bara att överföra från hårddisken om man tex använder inspelningsfunktionen eftersom hårddisken formateras till ett format som iaf inte windows klarar av att läsa.Har även prövat att rippa med ett analogt tv kort och det fungerade inte heller då det vekar bara någon slags piratskydd som gör att bilden flimmrar. Men på något sätt har ju folk kunnat lägga upp och tänkte nu höra om någon vet hur dom gör?

Flytta gärna tråden till rätt forumsdel om den ligger fel
//

Zibkus

Trädvy Permalänk
Moderator
Plats
göteborg
Registrerad
Okt 2006

*Tråd låst*

§ 7 Piratkopiering ur våra regler

Det är inte tillåtet att sprida länkar till piratkopior. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddade verk.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner om detta inte tillåtet. Svensk och internationell lagstiftning är svårtolkad och föränderlig och eftersom forumets moderatorer inte är jurister som kan bedöma varje enskilt fall är samtliga diskussioner av denna typ förbjudna. För mer information om § 7, se FAQ.

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på min moderering.
Glöm inte att tala om vilken tråd ditt ärende gäller.
Kontaktvägar: via PM eller via E-post: michaswe@sweclockers.com
Mina System: HePC och Gaming