Permalänk
Medlem

Är det någon åldersgräns?

Har Anvil Carrack, Aegis Reclaimer (Drake Caterpillar > Anvil Carrack > Aegis Reclaimer CCU), Banu Merchantman, Anvil Terrapin, Drake Cutlass och Drake Dragonfly.

Är inte i en org ännu, letar fortfarande. Tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evanswachtz:

Är det någon åldersgräns? Är 15!

Har Anvil Carrack, Aegis Reclaimer (Drake Caterpillar > Anvil Carrack > Aegis Reclaimer CCU), Banu Merchantman, Anvil Terrapin, Drake Cutlass och Drake Dragonfly.

Är inte i en org ännu, letar fortfarande. Tack!

Tjenare.
Jag måste kolla med dom andra., Vi kan göra undantag nämligen.
Återkommer

Permalänk
Medlem

Tack vare er så tycker jag om detta spelet mycket bra Star Citizen.

Visa signatur

ASUS PRIME Z390-A. Intel Core i9 9900K Överklockad 5,65 GHz 16MB.
Corsair 64GB (4x16GB) DDR4 4133MHz CL16 Överklockad.
1x MSI GT 1010 Stream acrd, 1x MSI GTX 1080 TI Överklockad.
1x SSD Samsung 500 GB Win 11, 2TB MVMSSD Spel. 850 Watt PSU Gold.

Permalänk
Medlem

Swetrust kommer åka till CitizenCon i tyskland nu i oktober!
Vilka vill med?

Permalänk
Medlem
Skrivet av The187:

Swetrust kommer åka till CitizenCon i tyskland nu i oktober!
Vilka vill med?

Jag vill.

Visa signatur

ASUS PRIME Z390-A. Intel Core i9 9900K Överklockad 5,65 GHz 16MB.
Corsair 64GB (4x16GB) DDR4 4133MHz CL16 Överklockad.
1x MSI GT 1010 Stream acrd, 1x MSI GTX 1080 TI Överklockad.
1x SSD Samsung 500 GB Win 11, 2TB MVMSSD Spel. 850 Watt PSU Gold.

Permalänk
Medlem

Tjenare, har börjat intressera mig för detta spelet mer och mer nu när 3.0 börjar närma sig.
Ju mer man testat och kollat så känns det som att detta spelet "kräver" en del folk att spela med, iaf om man vill utnyttja så mycket som möjligt av dess potential.
Ni verkar ju som en trevlig org. att lira med, bra strukturerade men inte för hardcore
Söker ni fortfarande medlemmar? Hemsida och RSi man ansöker på?

Visa signatur

Lian Li PC-O11 Dynamic XL | Seasonic Prime Ultra 850W | AMD Ryzen 9 3900X | Aorus X570 Master | RTX 3080 | 32Gb G.Skill Trident Z RGB 3200MHz | 2x Samsung 970 Evo Plus| ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pekke:

Tjenare, har börjat intressera mig för detta spelet mer och mer nu när 3.0 börjar närma sig.
Ju mer man testat och kollat så känns det som att detta spelet "kräver" en del folk att spela med, iaf om man vill utnyttja så mycket som möjligt av dess potential.
Ni verkar ju som en trevlig org. att lira med, bra strukturerade men inte för hardcore
Söker ni fortfarande medlemmar? Hemsida och RSi man ansöker på?

Härligt! Vi väntar med stor förväntning på 3.0 vi med!
Ja, då har du kommit rätt, vi är rätt många, även om en stor del av organisationen är inaktiva i väntan på att spelet släppts.
Men det finns alltid folk att spela med på våran teamspeak!

Vi har lagt ner väldigt många timmar i både uppbyggnad av organisationen, hemsida och slutligtvis en egen app

Här är våran organisatin på RSI: https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWETRUST
och här är till vårta egen hemsida (se till att ha ljud på när du besöker våran hemsida) www.swetrust.com

Med vänlig hälsning Seth

Permalänk
Medlem

Toppen grupp.

Denna grupp tycker jag att ni kan vara med på.

Visa signatur

ASUS PRIME Z390-A. Intel Core i9 9900K Överklockad 5,65 GHz 16MB.
Corsair 64GB (4x16GB) DDR4 4133MHz CL16 Överklockad.
1x MSI GT 1010 Stream acrd, 1x MSI GTX 1080 TI Överklockad.
1x SSD Samsung 500 GB Win 11, 2TB MVMSSD Spel. 850 Watt PSU Gold.

Permalänk
Medlem

Snart är semestern slut för dom flesta och vi tackar denna sommar för allt den gjort

Vill uppdatera er som följer detta inlägg med att berätta att arbetet på hemsidan fortskrider.
Och vi borde snart kunna presentera våran nya "nyhetsbrev" på hemsidan.

Med vänlig hälsning Seth

Permalänk
Medlem

Long time no see (at least on this forum)

Skulle vilja meddela att även om det ser ut att vi inte är aktiva (bara för att denna tråden inte har uppdaterats på ett tag)
Så betyder inte det att vi inte är det

Lite info:
Det jobbas på som vanligt med hemsidan och organisationen (vi var inte nöjda med den vi har, så vi bygger en annan i bakgrunden nu) som kommer bli så bra!

Det spelas lite olika spel på teamspeak och alla väntar på 3.0 nu! även jag!

Citizencon i Frankfurt blev en succe med 10 st närvarande Swetrust Medlemmar, och en jävligt bra intervju med Lead Lever Developer.
Kan även tillägga att Brian Chambers älskar det vi har gjort med hemsida och org! Och nu har jag även mail kontakt med honom.
Vill även tillägga att han kommer till nästa Swetrust event!!!!

Chris Roberts har även fått en T-shirt som han visade upp för hela eventet nere i Frankfurt!

Välkommna in på teamspeak och lira med oss, och är vill du bli medlem, kontakta mig eller några andra moderatorer på teamspeak!

Välkommna

Permalänk
Medlem

vill ni även arbetar med andra organisationer?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Digiboy:

vill ni även arbetar med andra organisationer?

Tjenare
Ja absolut, så länge det är lukrativt för oss båda.
Varför frågar du? Har du en egen organisation?

Permalänk
Medlem

Eventuellt, ska även höra om vi inte ska joina er istället men det blir upp till dom andra
var mest intresserad över er åsikt kring att jobba med mindre organisationer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Digiboy:

Eventuellt, ska även höra om vi inte ska joina er istället men det blir upp till dom andra
var mest intresserad över er åsikt kring att jobba med mindre organisationer

Trevligt
Vad vet du om oss då? Jag finns alltod tillgänglig på teamspeak om du har frågor om vilka vi är och hur vi gör saker och ting.
Hur många är ni? och hur gamla är ni?
Ni är naturligtvis välkomna till oss. Har du sett våran hemsida och forum?

www.swetrust.com

den sidan är en snygg fasad bara, för den riktiga byggs i bakgrunden forumet är dock klart

Permalänk
Medlem
Skrivet av Digiboy:

Eventuellt, ska även höra om vi inte ska joina er istället men det blir upp till dom andra
var mest intresserad över er åsikt kring att jobba med mindre organisationer

?

Permalänk
Medlem

Gott nytt år på er alla

Permalänk
Medlem

Dåså gott folk
Om 2 veckor kör vi en liten träff! Alla är välkommna, medlemmar och icke medlemmar

Permalänk
Medlem

Hej allesammans!

Jag har nyligen börjat spela och famlar nu runt i den vida rymden som är Star Citizen 3.8. Hur aktiva är ni nuförtiden? Jag letar folk att spela med och ställa ungefär 100 frågor till efterhand som jag stöter på problem och buggar (många hitintills)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thriss:

Hej allesammans!

Jag har nyligen börjat spela och famlar nu runt i den vida rymden som är Star Citizen 3.8. Hur aktiva är ni nuförtiden? Jag letar folk att spela med och ställa ungefär 100 frågor till efterhand som jag stöter på problem och buggar (många hitintills)

Tjenare
Joda, det spelas lite pö om pö så att säga. Kom in på våran teamspeak så snackar vi vidare.
ts3.swetrust.com

mvh UnleashTheGreken

Permalänk
Medlem

SWETRUST ENTERPRISE är mycket bra grupp tycker jag
Hoppas att spelet kommer bli bra när allt är fixat.

Visa signatur

ASUS PRIME Z390-A. Intel Core i9 9900K Överklockad 5,65 GHz 16MB.
Corsair 64GB (4x16GB) DDR4 4133MHz CL16 Överklockad.
1x MSI GT 1010 Stream acrd, 1x MSI GTX 1080 TI Överklockad.
1x SSD Samsung 500 GB Win 11, 2TB MVMSSD Spel. 850 Watt PSU Gold.

Permalänk
Medlem

Jag vill passa på att välkomna in swetrust i den stora svenska paraplyorganisationen Swedish umbrella! Roligt att såpass många av er kom in igår kväll. Tillsammans kommer vi skapa aktivitet så det står härliga till 😁

Nu närmast på fredag den 211022 kommer vi ha ett event med fordon där vi kommer tävla mot varann med en liten twist: vi kommer ha möjligheten att skjuta ihjäl varann för att försöka vinna! Det kommer bli mycket action 😎

Visa signatur

Star citizen - swedish umbrella. En svensk union för er spelare och organisationer som tycker om demokratiska val.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.com/invite/j5AkGERJz3

Permalänk
Medlem

En sak till: fasen va trevliga ni är i swetrust 🙂
Ifall ni vill spela i en större organisation med ordnad struktur så kan jag med varm hand rekommendera swetrust 👍
Tumme upp!

Visa signatur

Star citizen - swedish umbrella. En svensk union för er spelare och organisationer som tycker om demokratiska val.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.com/invite/j5AkGERJz3

Permalänk
Medlem

Välkommen till Swetrust Enterprise och våran discord
https://discord.gg/rWcBjBR

Samt till våran allians Swedish Umbrella
https://discord.gg/sweumb