Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2014

cisco leap module

Hej! Kan jag ta bort cisco vad är det för något ?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kinna
Registrerad
Dec 2010

Googlade och det första man får fram är en Ask Yahoo sida. De säger att de är ett program för det trådlösa nätverkskortet.
Jag skulle inte avinstallera iaf inte om jag använder WiFi.

Citera för svar!

Trädvy Permalänk
Rekordmedlem
Plats
Salstad
Registrerad
Feb 2009

Använder du nån trådlös Ciscoprodukt eller vad är sammanhanget ? Det är svårt att veta om du bör ta bort nått utan att veta mera, datorn börjar inte brinna men om du använder Ciscos wifidelar kan de sluta fungera men i så fall är det väl bara att installera om dem. Cisco och RADIUSservrar är väl inte så vanliga hemma men är det en företagsdator så kanske det används.

Q. What is Cisco ® LEAP?
A. Cisco LEAP is an 802.1X authentication type for wireless LANs (WLANs) that supports strong mutual authentication between the client and a RADIUS server using a logon password as the shared secret. It provides dynamic per-user, per-session encryption keys.

Q. Is Cisco LEAP included with all Cisco wireless products, Cisco Aironet products, and Cisco Compatible client devices?
A. Yes. Cisco LEAP is included, at no additional cost, with all Cisco wireless products, Cisco Aironet products, and Cisco Compatible client devices including Cisco Aironet autonomous and lightweight access points and Cisco wireless LAN controllers.

http://www.cisco.com/c/en/us/products/collateral/wireless/air...

Phenom 2 960T (körs x6) med passivt Ninja på Asus Crosshair 4 Asus 4850 och en väldig massa masslagring.Passiv kyld Northq nätdel 450W Antec P 180 med Schyte o Sharkoon fläktar via en t-balancer, väldigt tyst, oftast passivt. Datorljud 2kanal: ljudkort/dsp Behringer DCX2496, högtalare Truth B3031A, Truth B2092A Har också Oscilloskop och mätmikrofon.