Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2011

Fick ingen SLI brygga

Hej!

Letade igenom min moderkortslåda och gpu låda men såg att jag inte fått nån SLI brygga. Vars kan man köpa en? Verkar konstigt att jag inte fick nån SLI brygga trots att mitt moderkort är SLI ready. Vars köper man en?

Har köpt ett till 760 men har ingen brygga så kan inte koppla ihop grafikkortet.. :'(

i5 3570k | 2x SLI Gtx 760 | Msi S03 Inet Edt. | Fractal Design Define R5 | Fractal Design Integra R2 650w | 8GB RAM | Be Quiet Shadowrock Pro SR1 | ADATA SP900 128GB SSD | 500GB HDD

Acer Predator 144Hz | Qpad OM-75 | Razer Blackwidow 2014 | NiP Xtrfy Get Right version | Steelseries 5h V3

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ängelholm
Registrerad
Feb 2011

Ptja, Inet har bla och säkert de flesta andra datorbutiker. Fråga en kompis eller nåt annars.
Vafan, jag har säkert också någon över jag kan skicka....

i7-920 @ 4.0Ghz - 12GB Corsair XMS3 - EVGA GTX 980 SC - Corsair TX850 - Asus pb298q
Main rigg - LAN-dator

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2011
Skrivet av biorrith:

Ptja, Inet har bla och säkert de flesta andra datorbutiker. Fråga en kompis eller nåt annars.
Vafan, jag har säkert också någon över jag kan skicka....

Tack för svar! Blir att fråga runt lite, annars beställer jag nog en. Vill inte vara till besvär!

i5 3570k | 2x SLI Gtx 760 | Msi S03 Inet Edt. | Fractal Design Define R5 | Fractal Design Integra R2 650w | 8GB RAM | Be Quiet Shadowrock Pro SR1 | ADATA SP900 128GB SSD | 500GB HDD

Acer Predator 144Hz | Qpad OM-75 | Razer Blackwidow 2014 | NiP Xtrfy Get Right version | Steelseries 5h V3

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skövde
Registrerad
Jul 2001
Skrivet av Lindström:

Tack för svar! Blir att fråga runt lite, annars beställer jag nog en. Vill inte vara till besvär!

Skicka ett PM med din adress så kan jag skicka en SLI-brygga med Posten, free of charge

/Erik

Trädvy Permalänk
Moderator
Plats
Omnipresent
Registrerad
Okt 2004
Skrivet av Lindström:

Hej!

Letade igenom min moderkortslåda och gpu låda men såg att jag inte fått nån SLI brygga. Vars kan man köpa en? Verkar konstigt att jag inte fick nån SLI brygga trots att mitt moderkort är SLI ready. Vars köper man en?

Har köpt ett till 760 men har ingen brygga så kan inte koppla ihop grafikkortet.. :'(

Det ser ut som det följde med iaf, men du har väl antingen inte fått eller slarvat bort.

www.inet.se/produkt/1902399/msi-z77a-s03-inet-edition-atxMsi

Gud är Död! - Nietzsche
Nietzsche är Död! - Gud