Inget fiber vad rekommenderas (LÖST)

Permalänk

Inget fiber vad rekommenderas (LÖST)

(LÖST)
Hej.
Jag har hittat en ny lägenhet men ett STORT problem är att det inte finns fiber nätverk.

Så min fråga är alltså vad rekommenderas istället för fiber fungerar adsl eller helt trådlöst?
jag har fortfarande inte bestämt om jag ska ta den här lägenheten men jag är väldigt sugen
men finns det inget som kan duga som internet så kommer jag strunta i den och vänta på en ny.

Permalänk
Medlem

Det beror på vad du ska göra?

Visa signatur

| Citera för svar! | Gilla bra inlägg! |

Permalänk

Jag ser mycket på YT och twitch men också lite lättare gaming.

Permalänk
Medlem

adsl duger nog, youtube och twitch använder max 3Mbit.

Permalänk

Ok tack!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Rekordmedlem

Dsl eller kabeltv ? Du får fråga vad som går att få.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

ADSL fungerar strålande.

Kör viaplayboxen, samt streamar netflix via bbb 24/1 (mer 15/1 i praktiken) utan några som helst problem. Börjar bli lite segt om vi sitter och streamar på tvn samt 2 plattor samtidigt. Annars flyter det på i HD utan problem.

Vad du än gör håll dig ifrån mobilt bredband. De har alltid en kvot på hur mycket du får ladda ner per månad. kollar du på TV och liknande så drar det snabbt iväg.