Permalänk
Datorfixarna

Datorfixarna.com

Hallå alla Sweclockers-medlemmar!

Nu har även Datorfixarna.com landat här på forumet!

Vi har sedan 12 år tillbaka drivit en lokal butik i Piteå, Norrbotten. Men med snabba leveranser och låga priser så växer vi nu vidare på nätet, och nu vill vi även ta ytterligare ett steg och visa oss tillgängliga här på forumet.

I denna tråd besvarar vi frågor och tar gärna emot konstruktiv kritik på webbplatsen, sortimentet och servicen. Passa på att tipsa om nya produkter, önska nya funktioner i butiken.

Vi kommer endast att vara tillgängliga och besvara frågor/synpunkter i denna tråd, och det går givetvis även bra att skicka privata meddelanden.

Vore väldigt tacksamma om ni kan undvika specifika frågor gällande produkter, beställningar, serviceärenden eller liknande i forumet, kontakta då istället vår kundtjänst direkt för bäst och snabbast möjliga svar.

Kontaktuppgifter
Adress: www.datorfixarna.com
Kundtjänst/försäljning: 0911-17890 / info@datorfixarna.com
Teknisk support: 0911-17884 / rma@datorfixarna.com

Med Vänliga Hälsningar,
Jimmy med personal,
Datorfixarna.com

Visa signatur

Frågor? Datorfixarna.com | 0911-17890 | Facebook |

Permalänk
Medlem

Välkommen

Permalänk
Medlem

Alltid trevligt med nya aktörer, varmt välkomna!

Visa signatur

R5 Define White | I7-4790K | Maximus VII Hero | Corshair H110 | Corsair Vengeance 2*8 Gb 2000mhz | ASUS STRIX 1070 | Samsung 256 Gb SSD | Samsung 512 Gb SSD, HDD 4x1TB Samsung Spinpoint | Corsair HX750i | 2x Dell U2412 | ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q |

Permalänk
Medlem

Välkomna! Känner inte till er sedan tidigare, men det skadar ju inte att ta en titt vid nästa köp..

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem

Kan genast informera er om att fri frakt vid köp över 2500 kr är något som får mig att ganska snabbt tappa intressant oavsett priser.. men det kanske bara är jag..

Visa signatur

R5 Define White | I7-4790K | Maximus VII Hero | Corshair H110 | Corsair Vengeance 2*8 Gb 2000mhz | ASUS STRIX 1070 | Samsung 256 Gb SSD | Samsung 512 Gb SSD, HDD 4x1TB Samsung Spinpoint | Corsair HX750i | 2x Dell U2412 | ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bazile:

Kan genast informera er om att fri frakt vid köp över 2500 kr är något som får mig att ganska snabbt tappa intressant oavsett priser.. men det kanske bara är jag..

Samtidigt så kan du ju ha i åtanke att det inte finns något som heter fri frakt. De som har detta bjuder inte direkt på kostnaden, den hamnar annorstädes, nämligen på sortimentet.

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem

Välkommna!

Kanske man får höra lite riktig Svenska om man ringer er angående något ;).

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av MoNkeY-05:

Samtidigt så kan du ju ha i åtanke att det inte finns något som heter fri frakt. De som har detta bjuder inte direkt på kostnaden, den hamnar annorstädes, nämligen på sortimentet.

Håller inte med dig.. Inet som har fri frakt för Swec medlemmar vid köp över 500kr är fortfarande bland dom billigare att handla oss.. Komplett som har helt fri frakt ligger relativt bra till på priser också.. Och efter en snabbtitt på Datorfixarna så ser man ganska snabbt att dom inte matchar varken komplett eller Inet i pris på dem produkter jag hunnit att kolla nu..

Nu är det en ny aktör och som inte tillhör någon stor koncern där man kan hämta pengar ifrån, men detta är iaf min åsikt..

T.ex två produkter jag är intresserad av..

Totalt pris ink frakt
Inet: 1 879 Kr
Datorfixarna: 2084 Kr
Komplett: 1 988 Kr

Vart menar du att Inet eller Komplett tar ut extra för den fria frakten?

Visa signatur

R5 Define White | I7-4790K | Maximus VII Hero | Corshair H110 | Corsair Vengeance 2*8 Gb 2000mhz | ASUS STRIX 1070 | Samsung 256 Gb SSD | Samsung 512 Gb SSD, HDD 4x1TB Samsung Spinpoint | Corsair HX750i | 2x Dell U2412 | ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av MoNkeY-05:

Samtidigt så kan du ju ha i åtanke att det inte finns något som heter fri frakt. De som har detta bjuder inte direkt på kostnaden, den hamnar annorstädes, nämligen på sortimentet.

Inte nödvändigtvis utan kan vara en kostnad företaget är villiga att ta på sig själva eftersom fri frakt oftast ses som väldigt positivt bland kunder och kanske får dem att handla där istället för att leta billigare priser bland deras konkurrenter.

Permalänk
Medlem

Jag tror att Monkey menar att inget företag har fri frakt. Alla företag måste betala för frakten, men större företag som Inet och Komplett kan baka in det i priset eftersom man har ett väldigt stort och dyrt avtal med Posten/PostNord som täcker alla deras leveranser oavsett om Inet eller Komplett skickar 100 paket eller 100,000 paket på en dag så betalar man samma pris.

Medans små företag får betala frakt för varje enskild vara.

Men priset för slutkunden drabbar småföretag hårt.

Vi gamers är rätt prestigelösa dock när vi väljer butik, vi letar först efter lägst pris. Sedan kunnig och snabb kundtjänst och att frakten är snabb. Uppfylls dessa kriterier så beställer vi vartsomhelst, inte som Svensson-kunden som alltid går till samma butik oavsett.

Får hoppas att ni lyckas hålla nere priserna och konkurrera mot jättarna!

Permalänk
Medlem
Skrivet av stn1337:

Jag tror att Monkey menar att inget företag har fri frakt. Alla företag måste betala för frakten, men större företag som Inet och Komplett kan baka in det i priset eftersom man har ett väldigt stort och dyrt avtal med Posten/PostNord som täcker alla deras leveranser oavsett om Inet eller Komplett skickar 100 paket eller 100,000 paket på en dag så betalar man samma pris.

Medans små företag får betala frakt för varje enskild vara.

Men priset för slutkunden drabbar småföretag hårt.

Inte alls omöjligt och jag har aldrig påstått något annat.. Jag påpekade bara att för mig personligen så är ett företag som erbjuder fri frakt först vid 2500 kr utan att erbjuda lägre priser inte så intressant.. Jag håller dock kvar vid att det är trevligt med nya aktörer och önskar självklart företaget i fråga lycka till och hoppas att dem växer så att dem en dag kan erbjuda oss detta..

Visa signatur

R5 Define White | I7-4790K | Maximus VII Hero | Corshair H110 | Corsair Vengeance 2*8 Gb 2000mhz | ASUS STRIX 1070 | Samsung 256 Gb SSD | Samsung 512 Gb SSD, HDD 4x1TB Samsung Spinpoint | Corsair HX750i | 2x Dell U2412 | ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q |

Permalänk

Välkommen! Har själv handlat hos datorfixarna i många år och är väldigt nöjd.

Plus:
- Service (har då alltid haft trevligt och kunnigt bemötande både i butik och över telefon/mail)
- Pris (märker ingen större skillnad på dom produkter jag handlat. Köpte dator förra året för ca 9000 kr, komplett var 100 kr billigare för exakt samma produkter)
- Flexibla (har vid flertalet tillfällen frågat ifall dom kan ta in en specifik produkt. Har aldrig dröjt mer än 1 dygn så finns produkten i deras webbutik. Skulle jag gå in i butiken och fråga så kollar säljaren upp det direkt och lägger en beställning åt mig. Samt lägger upp den i webbutiken också)

Minus:
- Fri frakt vid 2500 kr

Slutsumma:
Datorfixarna är ju en liten butik som funnits i många år. Vid enstaka produkter så är det säkerligen billigare att beställa från dom stora aktörerna (inet, komplett osv). Främst på grund av att dom inte kan konkurrera med frakten. Men jag har inget emot att betala en liten slant extra för jag handlar gärna av mindre aktörer, speciellt då dom har så pass bra service som dom har. Tycker själv det är tråkigt då små lokala företag krossas av dom större i alla branscher.

Permalänk
Datorfixarna
Skrivet av Bazisten:

Välkommen

Skrivet av Bazile:

Alltid trevligt med nya aktörer, varmt välkomna!

Skrivet av MoNkeY-05:

Välkomna! Känner inte till er sedan tidigare, men det skadar ju inte att ta en titt vid nästa köp..

Skrivet av xpanterx:

Välkommna!

Kanske man får höra lite riktig Svenska om man ringer er angående något ;).

Skrivet av ImpossibLe:

Välkommen! Har själv handlat hos datorfixarna i många år och är väldigt nöjd.

Plus:
- Service (har då alltid haft trevligt och kunnigt bemötande både i butik och över telefon/mail)
- Pris (märker ingen större skillnad på dom produkter jag handlat. Köpte dator förra året för ca 9000 kr, komplett var 100 kr billigare för exakt samma produkter)
- Flexibla (har vid flertalet tillfällen frågat ifall dom kan ta in en specifik produkt. Har aldrig dröjt mer än 1 dygn så finns produkten i deras webbutik. Skulle jag gå in i butiken och fråga så kollar säljaren upp det direkt och lägger en beställning åt mig. Samt lägger upp den i webbutiken också)

Minus:
- Fri frakt vid 2500 kr

Slutsumma:
Datorfixarna är ju en liten butik som funnits i många år. Vid enstaka produkter så är det säkerligen billigare att beställa från dom stora aktörerna (inet, komplett osv). Främst på grund av att dom inte kan konkurrera med frakten. Men jag har inget emot att betala en liten slant extra för jag handlar gärna av mindre aktörer, speciellt då dom har så pass bra service som dom har. Tycker själv det är tråkigt då små lokala företag krossas av dom större i alla branscher.

Vi på Datorfixarna tackar för det varma välkomnandet från er alla!

Visa signatur

Frågor? Datorfixarna.com | 0911-17890 | Facebook |

Permalänk
Datorfixarna
Skrivet av Bazile:

Kan genast informera er om att fri frakt vid köp över 2500 kr är något som får mig att ganska snabbt tappa intressant oavsett priser.. men det kanske bara är jag..

Skrivet av Bazile:

Håller inte med dig.. Inet som har fri frakt för Swec medlemmar vid köp över 500kr är fortfarande bland dom billigare att handla oss.. Komplett som har helt fri frakt ligger relativt bra till på priser också.. Och efter en snabbtitt på Datorfixarna så ser man ganska snabbt att dom inte matchar varken komplett eller Inet i pris på dem produkter jag hunnit att kolla nu..

Nu är det en ny aktör och som inte tillhör någon stor koncern där man kan hämta pengar ifrån, men detta är iaf min åsikt..

T.ex två produkter jag är intresserad av..

Totalt pris ink frakt
Inet: 1 879 Kr
Datorfixarna: 2084 Kr
Komplett: 1 988 Kr

Vart menar du att Inet eller Komplett tar ut extra för den fria frakten?

Skrivet av Bazile:

Inte alls omöjligt och jag har aldrig påstått något annat.. Jag påpekade bara att för mig personligen så är ett företag som erbjuder fri frakt först vid 2500 kr utan att erbjuda lägre priser inte så intressant.. Jag håller dock kvar vid att det är trevligt med nya aktörer och önskar självklart företaget i fråga lycka till och hoppas att dem växer så att dem en dag kan erbjuda oss detta..

Hej Bazile!

Vi på Datorfixarna är tacksamma för att du kommer med kritik!

Angående frakten, så erbjuder vi som sagt gratis frakt över 2500:-. Detta är inte för att vi ska tjäna pengar på frakt, utan istället för att täcka omkostnaderna som detta innebär. Vi kommer att ta med oss din kritik och se om vi kan lägga upp ett erbjudande med gratis frakt för t.ex. Sweclockers medlemmar.

Angående priser så är alla våra priser dagspriser, vilket betyder att de ändras från dag till dag. Enligt prisjakt så har vi i dagsläget lägst pris på 594 av våra produkter, men kan som sagt skilja från dag till dag.

Visa signatur

Frågor? Datorfixarna.com | 0911-17890 | Facebook |

Permalänk
Medlem
Skrivet av datorfixarna.com:

Hej Bazile!

Vi på Datorfixarna är tacksamma för att du kommer med kritik!

Angående frakten, så erbjuder vi som sagt gratis frakt över 2500:-. Detta är inte för att vi ska tjäna pengar på frakt, utan istället för att täcka omkostnaderna som detta innebär. Vi kommer att ta med oss din kritik och se om vi kan lägga upp ett erbjudande med gratis frakt för t.ex. Sweclockers medlemmar.

Angående priser så är alla våra priser dagspriser, vilket betyder att de ändras från dag till dag. Enligt prisjakt så har vi i dagsläget lägst pris på 594 av våra produkter, men kan som sagt skilja från dag till dag.

Hejsan och tack för svaret..

Jag är väl medveten om att det är en tuff marknad för mindre företag och att gå back på varje order man skickar för att erbjuda fri frakt kanske inte är ett alternativ.. Men jag ser dock positivt till en eventuell Swec rabatt..

Jag är även medveten om att era priser inte på något sätt är höga.. Jag kanske överdrev lite när jag skrev att ni inte matchade dem övriga i pris, då det på vissa produkter rörde sig om fem kronor och andra lite mer och några lite mindre.. Men som jag visade med mitt exempel så skiljer det ändå 100-200 kronor på samma produkter på totalen.. Det är ju inga större summor och jag valde kanske av en slump produkter ni just nu ligger lite högre i pris på..

Kul att ni läser vad vi/jag tycker och lycka till med allt!

Visa signatur

R5 Define White | I7-4790K | Maximus VII Hero | Corshair H110 | Corsair Vengeance 2*8 Gb 2000mhz | ASUS STRIX 1070 | Samsung 256 Gb SSD | Samsung 512 Gb SSD, HDD 4x1TB Samsung Spinpoint | Corsair HX750i | 2x Dell U2412 | ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av datorfixarna.com:

Hej Bazile!

Vi på Datorfixarna är tacksamma för att du kommer med kritik!

Angående frakten, så erbjuder vi som sagt gratis frakt över 2500:-. Detta är inte för att vi ska tjäna pengar på frakt, utan istället för att täcka omkostnaderna som detta innebär. Vi kommer att ta med oss din kritik och se om vi kan lägga upp ett erbjudande med gratis frakt för t.ex. Sweclockers medlemmar.

Angående priser så är alla våra priser dagspriser, vilket betyder att de ändras från dag till dag. Enligt prisjakt så har vi i dagsläget lägst pris på 594 av våra produkter, men kan som sagt skilja från dag till dag.

Fri frakt för oss medlemmar?
Taget.. Lär bli en och annan order från er isf.
Är redan en nöjd kund hos er, men de hade varit trevligt.

Visa signatur

CPU: i7-7700K 4,0ghz GPU: Asus strix 1080 gaming 8gb
Mobo: Asus Z270H socket1151
RAM: 16GB Corsair Vengeance LPX 3200mhz HDD: st2 1TB 7200 rpm,
SSD: 1st 525GB Crucial mx300, 1 st 240GB Corsair Force LE PSU: EVGA supernova G2 850w
Skärm: Asus Swift ROG och AOC 32"

Permalänk
Medlem

Jaså Piteå där ser man.

Har ofta sett att ni ligger bra till på prisjakt, men har alltid trott att ni varit någon "B butik" (mindre seriös) bara på namnet så har aldrig ens klickat in på eran sida.
Men då kanske man får ta med er i beräkningarna nästa gång ni dyker upp på prisjakt med bästa pris.

Visa signatur

AMD 1090T // Vulcan 1866MHz 7-10-10-29 // HD6950 2GB // Crucial M4 128GB // Seasonic S12 500w (inköpt 2006)
Laptop Acer 17": Intel 3210M // 8GB Ram // GT640M // Samsung 830 256GB
Laptop MSI 17": Intel 4200H // 8GB Ram // GTX850 // Samsung 830 256GB
Laptop Lenovo: AMD 7640HS // 16GB RAM // RTX4060 // Samsung 960Pro 512GB

Permalänk
Föredetting

Eftersom Inet erbjuder alla Sweclockare fri frakt och pingvinstänger tycker jag ni kan one-uppa dem. Erbjud fri frakt och pinnar med torkat renkött, eller något.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem

Fortsätt kämpa gubbar. Jag såg till att polarn snodde åt sig erat sista Gigabyte 78LMT-S2, 760G AM3+.
Ni var dom enda som hade ett sådant kvar vid köptillfället.
/Lifooz

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Medlem

Välkommen och lycka till....

Fri frakt för oss på forumet tror jag ni tjänar på. Jag har personligen handlat en del "mindre" grejor av Inet just pga. av den förmånen.

Visa signatur

Citera gärna om du vill att jag ska hitta tillbax.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meantek:

Eftersom Inet erbjuder alla Sweclockare fri frakt och pingvinstänger tycker jag ni kan one-uppa dem. Erbjud fri frakt och pinnar med torkat renkött, eller något.

Ölkorv!

Visa signatur

Qnix 2560x1440p @ 120hz - MSI GTX 980 Gaming - Intel i7-2600K @ 4.4GHZ
Fractal Design Define R3 - MSI Z68A-GD65 - Sennheiser 598 + Modmic

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB - Intel SSD 330 180gb - 5TB HDD - Noctua NH-U14S - Corsair TX 850W

Citera för svar!

Permalänk
Datorfixarna
Skrivet av Bazile:

Hejsan och tack för svaret..

Jag är väl medveten om att det är en tuff marknad för mindre företag och att gå back på varje order man skickar för att erbjuda fri frakt kanske inte är ett alternativ.. Men jag ser dock positivt till en eventuell Swec rabatt..

Jag är även medveten om att era priser inte på något sätt är höga.. Jag kanske överdrev lite när jag skrev att ni inte matchade dem övriga i pris, då det på vissa produkter rörde sig om fem kronor och andra lite mer och några lite mindre.. Men som jag visade med mitt exempel så skiljer det ändå 100-200 kronor på samma produkter på totalen.. Det är ju inga större summor och jag valde kanske av en slump produkter ni just nu ligger lite högre i pris på..

Kul att ni läser vad vi/jag tycker och lycka till med allt!

Skrivet av Dragone:

Fri frakt för oss medlemmar?
Taget.. Lär bli en och annan order från er isf.
Är redan en nöjd kund hos er, men de hade varit trevligt.

Skrivet av Meantek:

Eftersom Inet erbjuder alla Sweclockare fri frakt och pingvinstänger tycker jag ni kan one-uppa dem. Erbjud fri frakt och pinnar med torkat renkött, eller något.

Skrivet av Oaky:

Välkommen och lycka till....

Fri frakt för oss på forumet tror jag ni tjänar på. Jag har personligen handlat en del "mindre" grejor av Inet just pga. av den förmånen.

Skrivet av Tesked:

Vill börja med att säga att det är riktigt roligt att ni tycker till och kommer med åsikter. Fortsätt gärna med det!

Vi jobbar stenhårt med att ta fram ett annat fraktalternativ för er som är medlemmar här på Sweclockers. Vi försöker även ordna så att vi kan skicka med något gott och trevligt i ordern.

Visa signatur

Frågor? Datorfixarna.com | 0911-17890 | Facebook |

Permalänk
Datorfixarna
Skrivet av Lifooz:

Fortsätt kämpa gubbar. Jag såg till att polarn snodde åt sig erat sista Gigabyte 78LMT-S2, 760G AM3+.
Ni var dom enda som hade ett sådant kvar vid köptillfället.
/Lifooz

Vi tackar och bockar för att du såg till att han beställde från oss!

Visa signatur

Frågor? Datorfixarna.com | 0911-17890 | Facebook |

Permalänk
Medlem

Hade gärna sett att ni tar in Harman Kardon SoundSticks III i sortimentet

Permalänk
Datorfixarna
Skrivet av IMPANI:

Hade gärna sett att ni tar in Harman Kardon SoundSticks III i sortimentet

Hej!

Roligt att du efterfrågar dessa högtalare. Vi ska självklart ta en titt och se om vi kan ta in dom i vårt sortiment, det borde inte vara några problem

MVH
Jimmy
Datorfixarna.com

Visa signatur

Frågor? Datorfixarna.com | 0911-17890 | Facebook |

Permalänk
Medlem
Skrivet av datorfixarna.com:

Hej!

Roligt att du efterfrågar dessa högtalare. Vi ska självklart ta en titt och se om vi kan ta in dom i vårt sortiment, det borde inte vara några problem

MVH
Jimmy
Datorfixarna.com

Har du någon uppdatering gällande det här?

Permalänk
Datorfixarna
Skrivet av IMPANI:

Har du någon uppdatering gällande det här?

Hej igen!

Ber om ursäkt för ett sent svar. Då ingen av våra distributörer hade dessa högtalare inne, så tog vi kontakt med Harman Kardon men har tyvärr ännu inte fått något svar. Jag återkommer när jag vet mer om detta!

Trevlig helg!

MVH
Jimmy

Visa signatur

Frågor? Datorfixarna.com | 0911-17890 | Facebook |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Bazile:

Håller inte med dig.. Inet som har fri frakt för Swec medlemmar vid köp över 500kr är fortfarande bland dom billigare att handla oss.. Komplett som har helt fri frakt ligger relativt bra till på priser också.. Och efter en snabbtitt på Datorfixarna så ser man ganska snabbt att dom inte matchar varken komplett eller Inet i pris på dem produkter jag hunnit att kolla nu..

Nu är det en ny aktör och som inte tillhör någon stor koncern där man kan hämta pengar ifrån, men detta är iaf min åsikt..

T.ex två produkter jag är intresserad av..

Totalt pris ink frakt
Inet: 1 879 Kr
Datorfixarna: 2084 Kr
Komplett: 1 988 Kr

Vart menar du att Inet eller Komplett tar ut extra för den fria frakten?

Bara för att dom var billigast på två produkter kan du inte dra slutsatsen att dom är billigast på allt. Lol.

Permalänk
Medlem
Skrivet av makn:

Bara för att dom var billigast på två produkter kan du inte dra slutsatsen att dom är billigast på allt. Lol.

Det var två exempel, du är välkommen att kolla själv.. Jag har bildat min uppfattning och är inte speciellt intresserad av din, LOL....

Visa signatur

R5 Define White | I7-4790K | Maximus VII Hero | Corshair H110 | Corsair Vengeance 2*8 Gb 2000mhz | ASUS STRIX 1070 | Samsung 256 Gb SSD | Samsung 512 Gb SSD, HDD 4x1TB Samsung Spinpoint | Corsair HX750i | 2x Dell U2412 | ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av datorfixarna.com:

Hej Datorfixarna,

När man lägger en order hos er men är folkbokförd någon annanstans och väljer leveransadress där man bor (dvs ej är skriven i detta fall) så verkar ert system ändå skicka orderbekräftelse till den adress man är skriven på?

Jag läste noga innan jag la beställning och ser att fakturan hamnar på folkbokförd adress men att även produkterna hamnar där.

Föreslår att ni tittar närmare på ovanstående och korrigerar felet i systemet, testa att lägga en beställning till någon som är skriven på plats A men vill ha leverans på plats B, välj betalningssätt faktura så ser ni att leveransadress blir folkbokföringsadress oavsett vad man valt i leveransadress.

Hälsningar en student på annan ort än hemort!

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB