Kan inte installera senaste drivern, Version: 344.65

Permalänk

Kan inte installera senaste drivern, Version: 344.65

Hej
Jag undrar om någon vet varför jag inte kan installera den senaste drivrutinen till mitt grafikkort. När jag försöker göra en ''snabbinstallation'' står det bara att det inte går att fortsätta efter att den laddat en kort stund. När jag försöker göra ''anpassad installation'' kommer det upp samma sak.
Har aldrig haft problem förut.

När jag kör en ren installation får jag ett meddelande av ''7z SFX: Warning, not enough space for extracting, do you want to continue yes/no''.
Finns det inte tillräckligt med plats på hårddisken för drivrutinen eller vad är det frågan om? Ska jag ändra installationsmapp från min lilla SSD c:hårddisk till typ nån av mina andra?
Tacksam för hjälp

Visa signatur

GeForce GTX 760 Intel(R) Core(TM) i5-4670K CPU @ 3.40GHz, 8GB RAM, 128GB SSD, 4TB HDD, Fractal Design Define R4 Black Pearl, Windows 8.1

Permalänk
Medlem

Orsaken till varför det inte går har du redan fått..

Men hur mycket plats är det kvar då på dina olika diskar?
Tror inte riktigt vi kan svara på den frågan om du har för lite plats...

Men om du har gott om plats kvar så får man börja grunna över varför du får felmeddelandet...

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk

Grejen är den att jag vet inte hur jag skulle gå tillväga för att flytta över det som skulle behövas flytta över. Finns det en specifik mapp med typ grafikkortets drivers som jag bara flyttar, eller ändrar jag nån inställning osv osv... jag har gott om plats på övriga hårddiskar för övrigt.

Visa signatur

GeForce GTX 760 Intel(R) Core(TM) i5-4670K CPU @ 3.40GHz, 8GB RAM, 128GB SSD, 4TB HDD, Fractal Design Define R4 Black Pearl, Windows 8.1