Val av operatör och mängd data i månaden

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Sep 2008

Val av operatör och mängd data i månaden

Hejsan! Jag skulle behöva lite hjälp av nån som har lite koll vad man gör av med på en månad av surfande och typ lyssna på spotify, jag ska flytta ut i skogen kan man väl säga och kommer inte att ha något fast bredband och behöver då ett mobilt bredband för att inte få allmän tristess och för att kunna slökolla lite internet kanske lite reddit ja sånt där samt skicka lite autocad ritningar då och då.

Låt oss säga att jag kanske kommer att vara uppkopplad 5 timmar per dag och det dubbla på helgerna så blir det nog rätt bra räknat tror jag.

Har kollat genom dom flesta operatörerna och allt ska funka där så jag skulle väl vilja veta vad som är mest värt att skaffa sig, helst utan bindningstid om det är möjligt, annars med abbonemang och nån slags surfplatta jag kan ge bort till nån funkar oxå.

Tack för mig

Mvh

Hur lång en minut är beror på vilken sida av toalettdörren man står

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2003

Har du testat sökfunktionen på sweclockers?

| Citera för svar! | Gilla bra inlägg! |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2012

Mest surf för pengarna får du ju hos 3 med deras mobila bredband, om du inte har fast bredband hos Telia och kan få deras rabatterade bredband.

Här har jag skrivit lite om hur man kan testa sin hastighet på ett bättre sätt: #13864738

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2004

Mät.