Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2014

1366 moderkort

Vart fasen får man tag i 1366 moderkort, ända stället jag hittar skiten på är ebay och där säljer dom moderkorten för överpris så det bara smäller om det!..
jag menar vem fan betalar 1500kr för ett begagnat moderkort som är så pass gammalt..

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2013

Hur mycket kan du betala ?
Dom är riktigt sällsynta.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västkusten
Registrerad
Okt 2001

Priserna är tyvärr höga

GUD VÄLSIGNE DIG!
Xeon W3680 3.33Ghz - 12Gb DDR3 - GTX970 - Killer NIC - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Svenstavik
Registrerad
Jan 2010

En köpes annons på marknaden kan nog hjälpa dig med detta problem.

FD R5|ASUS p8z77-V LX| Intel core i7 2700k @ 4.3Ghz|Corsair H115i|Corsair XMS3 DDR3 24GB |MSI 980 Ti Gaming 6G|Samsung 840 EVO 500GB + 17TB lagrning |EVGA superNOVA g2 750w |Asus VG248QE + BenQ GL2450 x2

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Saltsjöbaden
Registrerad
Jun 2014
Skrivet av Lordaxelius:

Vart fasen får man tag i 1366 moderkort, ända stället jag hittar skiten på är ebay och där säljer dom moderkorten för överpris så det bara smäller om det!..
jag menar vem fan betalar 1500kr för ett begagnat moderkort som är så pass gammalt..

Tillgång och efterfrågan, vettu...

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Workbench 3.1
Registrerad
Jan 2002

Jag har ett Asus 1366 mobo med cpu i7 920. Ge mig 1500:- så är det ditt!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Engelholm
Registrerad
Jul 2009

köpteett sjysst gigabyte moderkort här på swec av modell sjysst för 650(frakten inkluderad där i) Gigabyte UD5 nånting.

det skall antagligen sitta i en HTPC så det spelar inte så stor roll vad det var för något, så du borde ju kunna få tag i något här för dom slantarna. nu gav jag ett rätt relativt högt pris tyckte jag men behövde ett kort rätt kvickt till min ena W3520 (har en till *wink* *wink* i marknaden (*1)

Men för ett halvårsen kunde man ju få ett rampage för 300kr så något sånt skulle väll jag värdera dom till. dom är ju gamla, utdaterade och rätt slöa idag jämfört med annat

*1: till mod, det är menat lite som ett skämt

Det är Herr Hansson för dig!