Permalänk
Medlem

hjälp, vad ska jag köpa för router?

Hejsan!
ska flytta inom kort till en 28m2 lägenhet och behöver en router. Vill inte lägga 2500kr för att vara säker på att den fungerar så tänkte att någon här kunde hjälpa mig. Den ska kunna ge nät till 2 datorer en tv ett PS4 plus en surfplatta utan att strula.
Lägger helst så lite som möjligt men om jag behöver så går jag upp till de pris som behövs.

tacksam för snabbt svar.

Permalänk
Medlem

Denna har jag och har tv, ps3, 3datorer, ipad, två mobilier kopplad till, funkar kanon. Funkar bra att koppla in en hårddisk och ha som nas också via usb kabel 👍😊

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=765738

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad*

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Inget strul typ att komponenterna ibland inte kan koppla upp så man får reseta enheten? (:

Permalänk
Medlem

Rekommednerar denna Asus router som säljs med 700 Kr Black Friday rabatt hos Webhallen: http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/202953-a...

1290 Kr ordpris 1990Kr den skall vara en väldigt bra router!

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem
Skrivet av siimeon:

Inget strul typ att komponenterna ibland inte kan koppla upp så man får reseta enheten? (:

i början hade jag det problemet , men nu efter ett par firmware uppdateringar så är det kanon , det enda som kan bråka ibland för mig är åtkomsten till usbhårddisken, men vet inte om det beror på hårddisken eller routern.
hastigheten håller vad det ska (100/100 från bbb)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur