Inställningar Nvidia kontrollpanel i en Laptop med ett integrerat Intel-grafikkort

Permalänk

Inställningar Nvidia kontrollpanel i en Laptop med ett integrerat Intel-grafikkort

Hej.
Jag har en enkel fråga. har läst på lite och försökt hitta lösning på mitt problem men det verkar svårt. Jag kommer enbart åt 3d inställningarna i nvidia-kontrollpanelen. Det verkar ha att göra med att jag har ett annat grafikkort i min dator. Jag undrar om någon vet om det går att fixa så man kan hitta mer inställningar för display etc för mitt geforcekort?

Tacksam för alla svar.

Permalänk
Medlem

Varför använder du dig av Nivida kontrollpanel om du har en dator med integrerat intel-grafikkort?

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Skrivet av Ceogar:

Varför använder du dig av Nivida kontrollpanel om du har en dator med integrerat intel-grafikkort?

Jag kanske inte var tydlig nog. Jag har ett geforce 740 som jag använder i spel. Men jag kan inte komma åt alla funktioner som vanligtvis går att komma åt vi nvidias kontrollpanel. Jag kommer exepelvis inte åt bildskärmsinställningarna just nu.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hmm, kan vara någon drivrutin från intel eller så kanske där du kan välja nvidia-grafik även i desktop?

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"