tappar internet i 5-15 sekunder hela tiden

Permalänk
Medlem

tappar internet i 5-15 sekunder hela tiden

Tjena har dom senaste 2-3 månaderna hafft mitt internet hänga sig i upp emot 30 sekunder ibland innan det kommer tilbax.
Morsan och bonus farsan har inte rungit dom även fast jag har bett dom ringa i snart 3 veckors tid utan framgång.
vafan ska jag göra? vad behöver jag för att kunna ringa dom själv?
jag vet ju inte kund nummer och sådant till exempel.
vad kan det vara och vad kan jag göra?

Börjar bli jävligt jobbigt då man sitter och spelar och man tappar internet hela jävla tiden....

Visa signatur

SÖKER: i5 3570k / 4670k och ASUS P8Z77-I DELUXE / ASUS Z87I-PRO
Command center: fx 8320 4,7ghz,SABERTOOTH 990FX R2.0, 16gb corsair vengance, GTX 760 asus DCU2, 2 WD caviar 300gb, WD Raptor 150gb, Samsung 840 evo 120gb

Permalänk
Avstängd

Ring själv då..bara säga att du bor hemma och har problem med internetuppkopplingen..dom bits inte

Permalänk
Medlem

Har du fortfarande problem med internetuppkopplingen?
Vilken bredbandsoperatör har du?
Den senaste veckan har jag råkat ut för liknande problem. Uppkopplingen försvinner lite då och då, under några sekunder upp till någon minut. Helt hopplöst att surfa och stream filmer.
Gjorde en felanmälan (hos Bredbandsbolaget) för några dagar sedan men det har inte blivit bättre, snarare sämre...

Visa signatur

Dator: Ghost S1 * Corsair SF600 * Intel Core i5 7600K * Cryorig C7 * ASRock Fatal1ty Z270 Gaming * Kingston HyperX Predator DDR4 32GB * PowerColor Red Dragon Radeon™ RX 5700 XT * Samsung 960 EVO 500GB * HGST Travelstar 7K1000 1TB
Skärm: HP Pavilion 27 Quantum Dot
Ljud: Pro-ject Pre Box S2 Digital

Permalänk
Medlem

Om du kan din mors/fars personnummer går det för dig att ringa. Beroende på vem som står på abonnemanget då

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar