Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
LKPG
Registrerad
Feb 2008

1.5m 2.4GHz WiFi Wireless Antenna

Hej.
Fick hem en antenn idag, som heter som i rubriken, men vad är den till för?

Har kompisar som brukar beställa saker, och få dom skickade till mig då jag har lättare att hämta ut paketen, men nu är det ingen som sagt att de beställt någon antenn, lätt att missa. Så om jag vet vad den är till för kanske jag kan lista ut vem det är som ska ha den.

Kram
Cicci

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jag är från Vettet
Registrerad
Feb 2010
Skrivet av ciccipop:

Hej.

Har kompisar som brukar beställa saker, och få dom skickade till mig då jag har lättare att hämta ut paketen, men nu är det ingen som sagt att de beställt någon antenn, lätt att missa. Så om jag vet vad den är till för kanske jag kan lista ut vem det är som ska ha den.

Kram
Cicci

har du bild på den eller modell nummer?. en wifi antenn för 2.4Ghz är knappast 1,5meter lång.

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jorden
Registrerad
Feb 2002
Skrivet av ciccipop:

Hej.

Kram
Cicci

Vanligtvis till router för bättre mottagning signal.

1:i5-4670K|ASUS Z87 Pro|Corsair DDR3 16GB|CM 212 EVO|EVGA GTX1080 FTW|Samsung SH-203B|Samsung 850 EVO 500GB + Seagate 7200.10 2x320GB + Samsung T166 2x500GB + F2 1,5TB|Corsair AX760|Fractal Design Define R4|Dell 24" 2408WFP|

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
LKPG
Registrerad
Feb 2008

Så ser den ut!

Hela syns på riktiga bilden.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jag är från Vettet
Registrerad
Feb 2010
Skrivet av ciccipop:

Så ser den ut!

Hela syns på riktiga bilden.

http://www.ladda-upp.se/tumnagel/auroyylnomiskp/

ahh ok en Yagi riktantenn jo den är för 2,4Ghz fast ska personen som använder den & ha internet så krävs 2st en i var ände.

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644