Pick your path fungerar inte

Permalänk
Medlem

Pick your path fungerar inte

Köpte ett GTX 970 för ett par dagar sedan och fick en kod för ett spel med. Som jag förstått det ska man registrera koden hos Nvidia, varpå de mailar en ny kod som funkar för ett spel hos Ubisoft.

Jag klickar på min region, skriver in koden och mitt födelsedatum, men när jag sen klickar nästa så kommer jag bara tillbaka till sidan där jag ska välja region igen. Lösning?

Permalänk
Skrivet av Oskar.:

Köpte ett GTX 970 för ett par dagar sedan och fick en kod för ett spel med. Som jag förstått det ska man registrera koden hos Nvidia, varpå de mailar en ny kod som funkar för ett spel hos Ubisoft.

Jag klickar på min region, skriver in koden och mitt födelsedatum, men när jag sen klickar nästa så kommer jag bara tillbaka till sidan där jag ska välja region igen. Lösning?

Testa en annan webbläsare, jag hade en del problem i Chrome, det funkade till slut i Internet Explorer

Visa signatur

Stationär: CPU: Intel i5 4690k GPU: ASUS Strix GTX 970 4GB Moderkort: Asus Maximus VII Ranger RAM: Crucial Ballistix Sport 2x8GB Chassi: NZXT H440 CPU-kylare: Corsair H80i PSU: EVGA SuperNOVA G2 750W SSD: Samsung 850 Evo 256GB
Laptop: MacBook Pro 15", late 2016
Programspråk: Java, C++, Python, PHP, Javascript
Hemsida: http://jmcsocial.com

Permalänk
Medlem

hahaha läs ordentligt, jag gick på samma nit första gången med mitt EVGA 970 nu för en vecka sedan.
koden du skarpar fram anger på den URL som står på lappen du skrapar, på den sidan får du en kod ny från Nvidia efter att du valt vilket spel du vill ha den koden använder du hos spel tillverkaren tex Ubisoft Uplay, köper ett spel å anger koden du fick på Nvidias hemsida.

Visa signatur

|Workstation: AMD Ryzen 9 7900X 4.7GHz | ASRock X670E | AMD Radeon 7900 XT | 32GB DDR5 | NVMe 2.0TB | HDD 4.0TB |
|VMware rig: AMD Threadripper 2920x | ASUS PRIME X399-A | 24GB DDR4 | 10TB Storage |
|HTPC: AMD Ryzen 3 2200G 3.7 GHz | Gigabyte B450M DS3H | Radeon Vega 8 | 8GB RAM | SSD 120GB | *Test rig för div Linux distar, drivers m.m.

Permalänk
Medlem
Skrivet av WDac:

hahaha läs ordentligt, jag gick på samma nit första gången med mitt EVGA 970 nu för en vecka sedan.
koden du skarpar fram anger på den URL som står på lappen du skrapar, på den sidan får du en kod ny från Nvidia efter att du valt vilket spel du vill ha den koden använder du hos spel tillverkaren tex Ubisoft Uplay, köper ett spel å anger koden du fick på Nvidias hemsida.

Ja, det är jag med på. Som jag skrev i trådstarten så fastnar jag på delen där jag ska skriva in koden på Nvidias hemsida.

Använder Chrome, så jag ska testa Explorer istället.

Permalänk
Medlem

Provade i ie och där gick det bättre, men ändå dåligt. Jag kunde fylla i koden, men det stod att den var invalid. Mailade deras support och hoppas på det bästa.