Köpte 970 från Webhallen, var är Pick your path?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2014

Köpte 970 från Webhallen, var är Pick your path?

Hej, köpte ett nytt grafikkort idag (i butik), en EVGA GeForce 970: http://www.webhallen.com/se-sv/datorkomponenter/206186-evga_g... och det står att man ska få välja mellan tre olika spel, men problemet är att antingen så har jag inte fått någon kod eller så är jag bara dum nog och har missat det. Tyvärr är Webhallens support stängd idag, men jag undrar om det är någon här som har köpt grafikkort från Webhallen och vet var denna kod är?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne
Registrerad
Jul 2001
Citat:

För att få din voucher måste du orderlägga grafikkortet online (även om du hämtar i butik) och lägga till kassaerbjudandet på vouchern för 0 kr vid utcheckning.

Du gjorde precis som det står?

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kalmar
Registrerad
Sep 2011

sneaky113 köpte mitt 970 på webbhallen jag med men jag frågade om det och fick det.
Bara visa upp kvitto så får du din kod

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2014
Skrivet av skruvis:

Du gjorde precis som det står?

Kan inte eftersom jag har redan betalat och hämtat ut den i butik, för att få en kod från deras sida måste jag betala för ännu ett grafikkort. Om man lägger till grafikkortet i kundvagnen och väljer att betala kan man välja pick your path för 0 kr, men efter det måste jag ändå betala 3490 för ett till grafikkort och om jag försöker ta bort grafikkortet får jag istället betala 400 för bara koden.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2014
Skrivet av enzowt:

sneaky113 köpte mitt 970 på webbhallen jag med men jag frågade om det och fick det.
Bara visa upp kvitto så får du din kod

Så då måste jag alltså åka tillbaka till affären? Okej tack isåfall. Synd att webhallen stängde 15:00 idag och öppnar inte förrän på fredag :/

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Västerås
Registrerad
Apr 2004
Skrivet av sneaky113:

Kan inte eftersom jag har redan betalat och hämtat ut den i butik, för att få en kod från deras sida måste jag betala för ännu ett grafikkort. Om man lägger till grafikkortet i kundvagnen och väljer att betala kan man välja pick your path för 0 kr, men efter det måste jag ändå betala 3490 för ett till grafikkort och om jag försöker ta bort grafikkortet får jag istället betala 400 för bara koden.

De ska ligga in "lapp" i lådan med kortet..annars ska ju webhallen ge dig en

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gnesta
Registrerad
Maj 2011

Jag missade det också när jag köpte mina 780 från webhallen. Var inga problem att maila dom och få koderna i efterskott.
Du skulle alltså lagt till koden manuellt i kundvagnen när du la ordern på grafikkortet.

Skicka ett mail till webhallen så lär du få koderna i brevlådan om nån vecka

CPU: i7 4770K @ 4.6Ghz (H110i) | GFX: SLI EVGA 780 Ti SC ACX (x2) | MB: ASUS Maximus Hero
PSU: Corsair AX1200i | RAM: Corsair Vengeance 16Gb PRO 1866Mhz CL9 | CHASSI: Corsair 750D
SSDs: OCZ Vertex 3 120Gb / SanDisk Extreme ii 480Gb | LJUD: ASUS Xonar STX -> Philips Fidelio X2
SKÄRM: Asus ROG Swift PG278Q / DELL 27" IPS 1440p | OS: Windows 10

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2009

När jag köpte grafikkort hos webhallen för något år sen missade jag o lägga till kupongen vid utbetalningen.
Kontaktade Webhallen och fick 2st skickade med brev hem
Bara att ange ordernr i telefon
Köpte 2 kort dock, så därför fick jag 2 kuponger