Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2014

EVGA 970/980

Tjena, sweclockers gjorde en review på EVGA GTX 980 med deras eftermarknadskylare (http://www.sweclockers.com/recension/19726-evga-geforce-gtx-9...)

och i fredagspanelen fredagen efter sa de att det inte var samma eftermarknadskylare på 980 och 970. man ser det även på bilderna. (även fast det finns 4st 970 eftermarknadskylare) och SC sa att den på 970 var sämre så till frågan. Finns det ett EVGA 970 med samma kylare som EVGA 980?

Citera för svar!

MB: Asus Maximus III Gene CPU: I7 860 4ghz HT Kylning: Antec 920 GPU: EVGA 770 2GB RAM: Corsair 12GB 1600mhz XMS3 2x2GB + Vengence HP 2x4GB SSD: Samsung EVO 840 120GB HDD: Samsung 1Tb 7200rpm, Seagate 2TB 7200rpm Chassi: Fractal Design Define Mini

Trädvy Permalänk
Moderator
Plats
Omnipresent
Registrerad
Okt 2004
Skrivet av JonatanR:

Tjena, sweclockers gjorde en review på EVGA GTX 980 med deras eftermarknadskylare (http://www.sweclockers.com/recension/19726-evga-geforce-gtx-9...)

och i fredagspanelen fredagen efter sa de att det inte var samma eftermarknadskylare på 980 och 970. man ser det även på bilderna. (även fast det finns 4st 970 eftermarknadskylare) och SC sa att den på 970 var sämre så till frågan. Finns det ett EVGA 970 med samma kylare som EVGA 980?

Den har inte ändrats till den bättre nej, inte så vitt jag kan se iaf.

Gud är Död! - Nietzsche
Nietzsche är Död! - Gud

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Västerås
Registrerad
Apr 2004
Skrivet av Jalle64:

Den har inte ändrats till den bättre nej, inte så vitt jag kan se iaf.

Ska du köpa evga 970 är det ssc eller ftw som gäller. Ssc har kommit i en ny revision med en massa förbättringar.

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Moderator
Plats
Omnipresent
Registrerad
Okt 2004
Skrivet av makn:

Ska du köpa evga 970 är det ssc eller ftw som gäller. Ssc har kommit i en ny revision med en massa förbättringar.

Skickades från m.sweclockers.com

Ja jag vet inte varför du citerar mig då jag redan har ett av samma märke som dig.

Gud är Död! - Nietzsche
Nietzsche är Död! - Gud