Tips på bra 7.1 intern ljudkort konpaktibel med win 8.1

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Solna
Registrerad
Apr 2004

Tips på bra 7.1 intern ljudkort konpaktibel med win 8.1

Hej,
bra fungerande drivrutiner är främsta kravet. på plats nr 2 önskar jag helst ett kort från Asus (eller finns det bättre förslag??).

Kommer användas mest till spel och lyssna på musik.

Tack alla glada

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2014
Skrivet av Royal FOOL:

Verkligen?

http://www.webhallen.com/se-sv/datorkomponenter/179219-asus_r...

Hardcoreware.net rekommenderar Xonar Pheobus Solo i sin review.

Även stöd för Win7, Win8 och Win 8.1

Hur det står till med drivrutiner blir nog svårare att svara på.

Moderkort: MSI X79A-GD45 | Processor: Intel i7 3930K 4.6 GHz | CPU-kylare: H80i vattenkylning | Grafikkort: EVGA GTX 780 Ti Classified 3 GB SLI | RAM-Minnen: Corsair Vengeance 16 GB 4X4GB 1600 Mhz | SSD: Corsair GT 120 SSD | Nätagg: Fractal Design R3 Newton 1000W | Display: ASUS PG348Q + ASUS VG278HR 144 hz | Mus: SteelSeries RIVAL Headphones: Razer Tiamat 7.1 ASUS Strix DSP| Keyboard:Qpad Mekaniskt Cherry Red

Trädvy Permalänk
Forumledare
Registrerad
Jan 2005

*Bump raderade*

Observera att vi inte tillåter s.k. bumpning, vi vill att alla ska ha samma chans att få svar på sina frågor. Man får dock posta flera inlägg i rad, men då krävs det att inlägget tillför ny och relevant information, se §4:

Citat:

§ 4 Bumpning
Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning). Däremot är det tillåtet att skriva flera inlägg i rad förutsatt att varje nytt inlägg tillför information eller på annat sätt för diskussionen framåt. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

/moderator

Skrivet av Royal FOOL:

Ingen som kan hjälpa mig?

Skrivet av Royal FOOL:

Verkligen?

Synpunkter gällande modereringen? Då kan du kontakta mig, moderatorerna, Sweclockers
Ursäkta min stavning, jag är dansk