Permalänk
Medlem
Skrivet av homersimsons:

Ny gpu nu iallfall

Jag stack iväg och köpte en Asus Geforce gtx 770 och nubehöver jag bara hitta en vattenblock och tänkte se om någon av er kanske vet om det finns annas så struntar jag nog i det och bara kör grafikkortet

770?
Tbh inte värt att kyla med vatten, men det är dina pengar och du gör som du vill!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

R5 3600 | 5700 xt | XPG SPECTRIX 3200MHz 16GB | B450i Aorus Pro WIFI | Corsair SF750v2 | Evolv Shift Air |
Galleri: Aether | Chandra

-=CITERA FÖR SVAR=-

Permalänk
Avstängd

har bara en fråga till sen är de slut

Vad skulle ni rekomendera att köpa för gpu och sedan vattenkyla om typ 1 halvår år

Permalänk
Medlem

AMD:s 300-serie som inte är släppt än, skulle jag rekommendera. 290x "tjänar" mest på vattenkylning just nu, men eftersom det "ska" komma en ny serie så bör man vänta på den. GTX 970 är billig men även tillräckligt kall med luft. 980 är dyr så det blir ganska dyrt överlag med vatten.

jag kör med vattenkylda 980:n+CPU, men det är mer för att få en komplett tyst dator. Luftkylarna var egentligen tillräckligt bra, det enda är väl att jag kan överklocka mer nu.

Visa signatur

"Det här systemet fungerar urkasst." - operatör.
"Hur ska det fungera då?" - jag
"Gör så att det fungerar som jag vill." - operatör.
/facepalm

Permalänk
Avstängd

Så du tycker jag ska vänta på 300serien

Permalänk
Medlem
Skrivet av homersimsons:

Så du tycker jag ska vänta på 300serien

Definitivt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

R5 3600 | 5700 xt | XPG SPECTRIX 3200MHz 16GB | B450i Aorus Pro WIFI | Corsair SF750v2 | Evolv Shift Air |
Galleri: Aether | Chandra

-=CITERA FÖR SVAR=-