Permalänk

Corsair 2000 wireless

Tjena, har skickat in ett par av ovanstående till netonnet på garant eftersom de strular med laddningen.
Fick svar att de inte går att reparera och ett tillgodokvitto, problemet är att de inte längre har de i sitt sortiment, kan inte ni skicka ett par till dem så de kan skicka dem till mig?? Var väldigt nöjd med dem i övrigt!

Permalänk
Medlem

be att dom skickar dig vengance 2100 istället

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Attitude666:

Tjena, har skickat in ett par av ovanstående till netonnet på garant eftersom de strular med laddningen.
Fick svar att de inte går att reparera och ett tillgodokvitto, problemet är att de inte längre har de i sitt sortiment, kan inte ni skicka ett par till dem så de kan skicka dem till mig?? Var väldigt nöjd med dem i övrigt!

Skrivet av MiG|ISbit:

be att dom skickar dig vengance 2100 istället

Hej Attitude,

Jag skulle rekommendera dig ett par H2100 istället, de är våran nyaste modell.

http://www.netonnet.se/art/dator/gaming/gamingheadset/corsair...

Permalänk
Skrivet av Corsair Johan:

Hej Attitude,

Jag skulle rekommendera dig ett par H2100 istället, de är våran nyaste modell.

http://www.netonnet.se/art/dator/gaming/gamingheadset/corsair...

Hade jag gjort bara att det passar dåligt i min budget just nu, gjorde nämligen en bra deal när jag köpte mina! Så har ni några 2000 kvar så hade jag blivit tacksam om ni kunde fixa det!

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Attitude666:

Hade jag gjort bara att det passar dåligt i min budget just nu, gjorde nämligen en bra deal när jag köpte mina! Så har ni några 2000 kvar så hade jag blivit tacksam om ni kunde fixa det!

Hej igen, Vengeance 2000 har ju utgått sen ett bra tag, ersattes av Vengeance 2100 och sedan har vi även släppt H2100. Så tyvärr kan vi inte skicka något Vengeance 2000.

Permalänk

skulle rekommendera h2100, sitter med dem lurarna i just denna stund,
underbara att använda. Dock lite stora för mitt huvud, folk hör mig Glasklart och det inbyggda 7.1 systemet är awesome