Permalänk
Medlem

Hörlurs hjälp

Hej jag ska köpa ett par nya hörlurar. Jag lyssnar mest på musik. Min budget ligger runt 1000.Jag funderar på AKG Y50, Philips Fidelio M1MKII eller audio technica ath-m50 men jag kan inte bestämma mig. Jag skulle bli jätte glad om någon hjälpte mig att bestämma.

Permalänk
Skrivet av koken172:

Hej jag ska köpa ett par nya hörlurar. Jag lyssnar mest på musik. Min budget ligger runt 1000.Jag funderar på AKG Y50, Philips Fidelio M1MKII eller audio technica ath-m50 men jag kan inte bestämma mig. Jag skulle bli jätte glad om någon hjälpte mig att bestämma.

Har ett par ATH-m50 skit nöjd personligen.
Men jag köpte på rea för enbart 800:-
Provlyssna e ju ett bra alternativ..

ATHn är rätt stora så ser lite "muppigt" ut när man har på sig dem IRL iallafall på mig..

Visa signatur

Quote Please

Manswers, all i do is manswer!

Permalänk
Inaktiv

Tjena. Har du glasögon gäller det att vara extra noga. Hade ett par Marshall major FX och fick skav av dessa.

Byte in dom mot ett par bowers & wilkins. Sjukt nöjd med dom. kostar 1500 kr nu (förr 2900:-)

Visst. Bowers & wilkins är inte i din prisklass men de har för och nackdelar. Varför jag rekomenderar dom är för att du kan byta ut kuddarna om de skulle slitas sönder. Samt att du kan byta sladden (100-150:-) om de skulle få den där typiska "skadan" när du har den i byxfickan. Så kan du använda dom precis hur länge som helst tills du kör över dom med en bil eller något.

Dom du funderar på. AKG Y50 är helt okej. Testa i någon butik och ta med mobilen den musiken du lyssnar på

Hoppas detta hjälpte!