Behöver hjälp med headset köp!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2010

Behöver hjälp med headset köp!

Hej hej!
Nu är det dags att köpa nya hörlurar då min nuvarande Plantronics | GameCom 780 gav in och gick sönder igår..
Problemet är att jag är helt lost när det gäller headsets/hörlurar och kan i princip ingenting om det.
Mina 780 som jag har nu använder usb och tror inte att jag vill ha det på det nya jag ska köpa, vill kunna använda det i tex mobilen hemma.
Vill också lägga lite mer tyng på att ha bättre ljud i de då jag tycker att det saknades i mina nuvarande.
Med eller utan inbyggt mic spelar ingen roll då jag har en separat jag kan använda!
Prisklassen vet jag inte riktigt men runt 1500 går min gräns tror jag.

Det är väl typ de kraven jag har på hörlurarna!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Jun 2007
Skrivet av barabom:

Hej hej!
Nu är det dags att köpa nya hörlurar då min nuvarande Plantronics | GameCom 780 gav in och gick sönder igår..
Problemet är att jag är helt lost när det gäller headsets/hörlurar och kan i princip ingenting om det.
Mina 780 som jag har nu använder usb och tror inte att jag vill ha det på det nya jag ska köpa, vill kunna använda det i tex mobilen hemma.
Vill också lägga lite mer tyng på att ha bättre ljud i de då jag tycker att det saknades i mina nuvarande.
Med eller utan inbyggt mic spelar ingen roll då jag har en separat jag kan använda!
Prisklassen vet jag inte riktigt men runt 1500 går min gräns tror jag.

Det är väl typ de kraven jag har på hörlurarna!

Vill du med mick så kan jag rekommendera dessa, bra ljud och sköna att använda.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2625329