Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2012

vart köper man vattenkylning?

Tja, är på gång med att köpa min första vattenkylnings-setup.
Men vilken handlare är bäst?
Komplett har ju inte så stort utbud, men jag har sneglat på det här kittet https://www.komplett.se/ekwb-ek-kit-x360-cpu-water-cooling-ki... Det värkar väl okej, men ganska dyrt?
Coolingstuff.se har jag hört mycket gott om, men alla dom posterna har varit gamla och nu värkar allt vara beställningsvara med lång leveranstid.

Tips på andra sidor? eller affärer i stockholm.
Tack på förhand

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Växjö/Linköping
Registrerad
Nov 2011

Är du endast intresserad av svenska sidor? Inet.se har ett visst utbud. Annars är coolingstuf.se en bra sida. Har du någon koll på vad du ska ha och vad du behöver?

Intel core i7 6700K, MSI Radeon R9 390X GAMING 8G, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 8GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design core 500, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, WD Caviar Black 2TB x2, Windows 10 Pro N 64-bits

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ängelholm
Registrerad
Jan 2005

Coolerkit.se har allt du behöver super bra support med

Danskt företag men leverans till Sverige går på en dag och frakten är densamma.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halmstad
Registrerad
Maj 2008

Aquatuning rekommenderas (dock har de inga EK-produkter)

Snälla citera när ni svarar :D

Wololo

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2012
Skrivet av JeagerMeisterSWE:

Är du endast intresserad av svenska sidor? Inet.se har ett visst utbud. Annars är coolingstuf.se en bra sida. Har du någon koll på vad du ska ha och vad du behöver?

mjaå jag behöver väl cpu vattenblock, pump, tank, radiator och slangar osv. Hela paketet, förutom gpu block.

Tack för alla förslag och tips

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Sep 2012
Skrivet av superfisk:

mjaå jag behöver väl cpu vattenblock, pump, tank, radiator och slangar osv. Hela paketet, förutom gpu block.

Tack för alla förslag och tips

http://www.ekwb.com/

| Corsair Graphite Series 600T Mesh | Corsair Pro Series Gold AX850W | Gigabyte GA-Z77X-UD5H | Intel Core i7-3770K + Corsair Hydro Series H80 | Corsair Dominator Platinum PC3-17066 16GB (4X4) | Gigabyte Radeon HD7970 GHz Edition (X2) + EKWB EK-VGA Supremacy/EK-DCP 4.0 | Corsair Air Series AF140 Quiet Edition (X4) | Lite-On Blu-ray Writer IHBS-112 (X2) | Intel 525 60GB mSATA | Corsair Force Series 3 120GB + 240GB | Seagate Barracuda 1TB + 3TB |