Vad har ni för erfarenheter av Audio Technica ATH-M50x ?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stenungsund
Registrerad
Apr 2012

Vad har ni för erfarenheter av Audio Technica ATH-M50x ?

Hej!

Ska i slutet av månaden här köpa ett par nya hörlurar som ska användas till stereon , datorn och i något fall mobilen eventuellt. Har kollat runt en massa och läst en hel o jämfört en massa.

Vet att dessa i huvudsak är till för studio och DJ-bruk men har sett att många har använt dessa även till musiklyssning osv. Men har kollat många reviews av dessa under 1-2 veckor här nu och lutar åt möjligtvis blir dessa.

Det jag undrar nu då helt enkelt är vad folket här har för åsikter och erfarenheter av dessa hörlurar
Audio Technica ATH-M50x

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2458413

Mvh Lasse

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Söderköping
Registrerad
Jun 2005

GA-Z68AP-D3 | i2500k @ 4.5GHz, Hyper 212 Plus | 340GB SSD | 8GB ram | EVGA GTX 770 | XFX Pro 650w, bytt fläkt | Asus MG279Q | Creative Xtremegamer | Dynavoice S-61, Challenger M-65 EX, Challenger C-5 EX, XTZ 99 W8.16, Yamaha RX-V375 | Philips Fidelio M1 | S7 Edge

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Saltsjöbaden
Registrerad
Jun 2014
Skrivet av mrmagicvoice:

Vet att dessa i huvudsak är till för studio och DJ-bruk men har sett att många har använt dessa även till musiklyssning osv. [/url]

Mvh Lasse

Studiobruk?! Var har du fått det ifrån?

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Växjö
Registrerad
Dec 2008

Sitter med mina på huvudet just nu och kollar på film, fungerar fint! Samma gäller med musiklyssning, väldigt bra klart neutralt ljud. Otroligt nöjd med mina!
Gillar också att man får med tre sladdar i olika längder så man enkelt kan byta.

|| Chassi Fractal Design Define R3 || PSU Corsair 650W modular || MOBO MSI Z68A-GD65 (G3)|| CPU Intel® Core™ i7 2600k
|| GPU
Sapphire Nitro R9 390 || Minne 8GB Corsair XMS3 DDR3 @ 1600MHz || SSD Samsung 830 256GB|| OS Win 10 Pro || Gear Dell U2412M, Samsung 226BW || Logitech G500 || Corsair K70|| ATH-M50x <3 ||

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kristianstad
Registrerad
Feb 2010

Skulle hellre valt Beyerdynamic Custom One Pro i den prisklassen. Personligen tycker jag dem är bättre ljudmässigt men framförallt sitter dem bekvämare på huvudet.