Heroes & Generals - samspel

Permalänk
Medlem

Heroes & Generals - samspel

Tjenare!

Hittade detta underbara spel idag och testa spela lite, gillar de starkt! Och var inte svårt och panga sig upp i toppen av fighterna...

Hur som helst så är det aldrig roligt och springa runt själv, är man fler så brukar man äga allt och alla!

Därför tänkte jag kolla om några vill starta en "clan" eller squad som de kanske heter..

Har egen Teamspeak server och kan sätta upp Mumble server utan vidare svårighet!

Jobbar heltid så kan endast spela 18-22 på vardagarna!

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own.

Permalänk

Jag är nog intresserad men jag spelar bara som tankförare, Allied.
Är en ribbon ifrån värstingen M26 Pershing.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rawet:

Tjenare!

Hittade detta underbara spel idag och testa spela lite, gillar de starkt! Och var inte svårt och panga sig upp i toppen av fighterna...

Hur som helst så är det aldrig roligt och springa runt själv, är man fler så brukar man äga allt och alla!

Därför tänkte jag kolla om några vill starta en "clan" eller squad som de kanske heter..

Har egen Teamspeak server och kan sätta upp Mumble server utan vidare svårighet!

Jobbar heltid så kan endast spela 18-22 på vardagarna!

Tjo,

det finns ett flertal etablerade klaner i H&G och i Devil's Brigade finns det ett antal svenskar som lirar.
Du kan joina vår TS på 91.250.118.151:1337 om du är sugen på att lira med bra spelare (engelska gäller), använd samma nick på TS som in-game. Har några polare som bara lirar med oss så det är inget krav att ansöka till klanen om man inte vill.

Vi spelar uteslutande USA men många av oss har "generaler" även på Axis och Sovjet sidan.

/zlang

Visa signatur

Fractal Torrent | Intel Core i9-11900KF | G.Skill Trident Z Neo 3600Mhz | Asus ROG Maximus Hero XIII | Asus RTX 3080 STRIX | Corsair AX1200i |Samsung 970 EVO M.2 250gb | Asus ROG Swift PG267Q

Permalänk

Hallå jag gillar detta spel starkt!
Kör natzi, men jag lirar gärna andra också!

Så adda gärna på steam om ni vill så kan man lira lite. letar efter folk.
Steam Profilen