Asus Maximus VI formula - USB - Iphone

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2005

Asus Maximus VI formula - USB - Iphone

Hej.

Har haft ett mindre problem ända sen jag byggde ihop och installerade win på min data. Kan väl först berätta att alla usb-portarna funkar med tex, möss tangentbord etc.

Problemet är när jag vill ansluta min iphone till datan. Den varken laddar eller får ngn kontakt.

Någon som vet man kan göra. Har de senaste drivrutinerna till USB-navet m.m Ai-suite hjälper mig inte iheller.

Vill säkerhetskopiera och lägga in bilder på min data ju =(

Rigg Eizo foris LG2421, Corsair obisidian 750d, Asus maximus formula VI, Intel i7 4770k, Asus nividia GTX 780ti, 4 x corsair 8 gig 1600 mhz, Samsung evo 840 250 gig (3 sata-diskar i varierande storlekar), corsair AX760i, asus bluray brännare och Asus blueray läsare

Trädvy Permalänk
Moderator
Plats
Omnipresent
Registrerad
Okt 2004
Skrivet av Faccan:

Hej.

Har haft ett mindre problem ända sen jag byggde ihop och installerade win på min data. Kan väl först berätta att alla usb-portarna funkar med tex, möss tangentbord etc.

Problemet är när jag vill ansluta min iphone till datan. Den varken laddar eller får ngn kontakt.

Någon som vet man kan göra. Har de senaste drivrutinerna till USB-navet m.m Ai-suite hjälper mig inte iheller.

Vill säkerhetskopiera och lägga in bilder på min data ju =(

Funkar den i andra datorer? Har du installerat ITunes?

Gud är Död! - Nietzsche
Nietzsche är Död! - Gud