Permalänk
Medlem

Asus Maximus VI formula - USB - Iphone

Hej.

Har haft ett mindre problem ända sen jag byggde ihop och installerade win på min data. Kan väl först berätta att alla usb-portarna funkar med tex, möss tangentbord etc.

Problemet är när jag vill ansluta min iphone till datan. Den varken laddar eller får ngn kontakt.

Någon som vet man kan göra. Har de senaste drivrutinerna till USB-navet m.m Ai-suite hjälper mig inte iheller.

Vill säkerhetskopiera och lägga in bilder på min data ju =(

Visa signatur

Rigg Asus Rog strix Z590-A Gaming, Intel i7 11700KF, Nzxt Kraken Z73 White, Asus RTX 2070 Super, Corsair Vengeance 32 gb 3600mhz, Corsair MP600 NVME M.2 1tb, corsair, 2 x samsung evo 980 NVME M.2 1 tb, HX850i, Corsair Obsidian 750D, Skärm LG 27GL83A-B.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Faccan:

Hej.

Har haft ett mindre problem ända sen jag byggde ihop och installerade win på min data. Kan väl först berätta att alla usb-portarna funkar med tex, möss tangentbord etc.

Problemet är när jag vill ansluta min iphone till datan. Den varken laddar eller får ngn kontakt.

Någon som vet man kan göra. Har de senaste drivrutinerna till USB-navet m.m Ai-suite hjälper mig inte iheller.

Vill säkerhetskopiera och lägga in bilder på min data ju =(

Funkar den i andra datorer? Har du installerat ITunes?

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)