hörlurar 600kr (ny eller begagnad)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2012

hörlurar 600kr (ny eller begagnad)

letar för ett par hörlurar för dryga 600kr + - 100

ska användas för gaming ingen cs go eller liknande där man behöver höra enemys dock så vill jag att dom ska kunna täcka över hela örat
har tittat främst på Ath-M50 begagnade dock så verkan ingen sälja dom för tillfället
*edit har redan en mikrofon
*dom ska användas för att lyssna på musik och skype enda spelet jag kommer att spela är league of legends.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Jul 2001

Kingston hyper x cloud mk1 finns på cdon för 608kr ink frakt just nu, beställde sådana igår

Shoebox PC - Coolermaster Elite 130 - i5 4690K - Corsair H60 v2 - BeQuiet! L8 630W - Sapphire R9 290 Tri-X OC - 16GB CL9 - Gigabyte Z97N+Wifi

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Apr 2014

Köp qpad qh-85 eller qh-90 alternativt HyperX Cloud I eller II. Dessa finns ofta på rea under 600kr. Håll utkik. Köpte själv mina qh-90 för 590kr

Jag är ingen AMD, Intel eller Nvidia fanboy! Vid köpråd rekommenderar jag det som är mest prisvärt vid tillfället!

NZXT H440 | i7 5820K @ 3,8 GHz | EVGA GTX 980 SC | Crucial 16GB DDR4

EVGA G2 750W | MSI X99S SLI Plus | NZXT Kraken X41 | 256GB Samsung 850 Pro

Citera så jag hittar tillbaka!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Nov 2009

Har själv QH90, hörlurarna är väldigt bra för CS. Micen (eller sladdkontakten till micen) har dock börjat glappa så den låter som en rakapparat i bakgrunden. Detta efter ca 1 år. Dock så har jag ju betalat kanske ca 70öre timmen för att använda dom då de kostade nära 1000lappen när jag köpte dom så det är det väl värt.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2012

glömde att nämna att jag redan har en mikrofon

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2011

Motörhead må man som grupp gilla eller ogilla, men Motörheadphönes Motörizer (gå in på Prisjakt och sök på namnet) för 699kr är definitivt en av dom bästa hörlurar i prisklassen. Provlysnatt hos en vän som har dom och blev positivt överraskad.

Skickades från m.sweclockers.com